۵۳۵۵۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

روش‌های آسان از بین بردن جوش سر سیاه

یک متخصص پوست و مو گفت: افراد می‌توانند با بهره گیری از روش‌های آسان خانگی، نسبت به از میان بردن جوش‌های سر سیاه خود اقدام کنند.

خبرگزاری میزان: یک متخصص پوست و مو گفت: افراد می‌توانند با بهره گیری از روش‌های آسان خانگی، نسبت به از میان بردن جوش‌های سر سیاه خود اقدام کنند.
جوش سر سیاه زینب شاکرزاده در گفت و گو با خبرنگار گفت: جوش‌های سر سیاه در پی بسته شدن دهانهه خروجی غدد چربی‌ساز به روی پوست ظاهر می‌شوند.

وی افزود: به دلیل سیاه رنگ بودن این جوش‌ها و قابلیت مشاهده آنها، در بسیاری از مواقع افراد از بودن جوش‌های سر سیاه ابراز نارضایتی می‌کنند.

این متخصص پوست و مو با اشاره به تبلیغات گسترده برای کاهش جوش‌های سر سیاه اظهارکرد: در شرایطی که تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر استفاده از کرم‌های شیمایی از میان برنده جوش‌های سر سیاه در فضای مجازی مشاهده می‌شوند، افراد می‌توانند در خانه خود و با روش‌های خانگی نسبت به از میان بردن جوش‌های سر سیاه اقدام کنند.

شاکرزاده در خصوص برخی روش‌های خانگی که می‌توانند در کاهش جوش‌های سر سیاه موثر باشند خاطرنشان کرد: یکی از ساده‌ترین راهکار‌ها که می‌تواند منجر به کاهش جوش‌های سر سیاه شوند استفاده از آبلیو است.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند یک پنبه را به آبلیو آغشته کرده و پس از آن، نسبت به از میان بردن سلول‎های مرده‎ پوست خود اقدام کنند، اما در این روش باید توجه شود که فرد استفاده کننده پوست حساسی نداشته و آبلیمو سبب آسیب وارد شدن به پوست او نشود.

این متخصص پوست و مو سیب زمینی را به عنوان یکی دیگر از لایه بردارهای طبیعی معرفی کرد و گفت: سیب زمینی حاوی ویتامین B و C است و می‌تواند به عنوان یک لایه بردار، نقش از میان بردن جوش‌های سر سیاه را ایفا کند.

شاکرزاده تاکید کرد: گیاه آلوئه‎ ورا و همچنین دوغ بدون گاز نیز می‌توانند به عنوان دو ماسک مد نظر قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج