۵۳۵۶۶۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کوین کاستنر بازیگر سریال «یِلوستون»

تیلور شریدان که در فصل جوایزی که گذشت نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه بود، مسئولیت نویسندگی و کارگردانی نخستین حضور ادامه دار تلویزیونی سازنده «با گرگ ها می رقصد» را بر عهده دارد.

روزنامه بانی فیلم: تیلور شریدان که در فصل جوایزی که گذشت نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه بود، مسئولیت نویسندگی و کارگردانی نخستین حضور ادامه دار تلویزیونی سازنده «با گرگ ها می رقصد» را بر عهده دارد.

به نقل از ورایتی، کوین کاستنر نقش اصلی سریال جدید پارامونت نتوورک با عنوان «یلوستون» (Yellowstone) را ایفا خواهد کرد.
کوین کاستنر بازیگر سریال «یِلوستون»

«یلوستون» داستان خانواده خیالی داتون را تعریف می کند که صاحب بزرگترین مزرعه مرز مشترک در ایالات متحده است؛ یک قطعه ملک که با پارک ملی یلوستون مرز دارد و باعث می شود این خانواده به طور دایم در تضاد با مجموعه ای گسترده از رقبا قرار بگیرد. فصل اول ۱۰ اپیزودی این سریال قرار است از همین فصل پاییز وارد مراحل تهیه و تولید بشود و تابستان ۲۰۱۸ روی آنتن برود. کاستنر نقش پدرسالار خانواده، جان داتون را ایفا می کند.

این نخستین نقش ثابت تلویزیونی کوین کاستنر در یک سریال تلویزیونی بعد از یک مسیر حرفه ای کاری طولانی و پر از داستان خواهد بود. با این حال او پیش از این برای ایفای نقش در مینی سریال «هتفیلدها و مک کوی ها» ساخت شبکه هیستوری، برنده جوایز امی، گلدن گلوب و انجمن بازیگران پرده شده بود. در سوی سینما، کاستنر برای فیلم سال ۱۹۹۱ «با گرگ ها می رقصد» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال و بهترین کارگردان سال شد. او همچنین به خاطر نقش هایش در فیلم هایی مثل «دست نیافتنی ها»، «جی اف کی» و «دشت رویاها» شناخته می شود.

کیت کاکس، رییس توسعه و تهیه پارامونت نتوورک و تی وی لند می گوید: «هدف ما این است که داستان سرایی درجه یک سینمایی را به تلویزیون بیاوریم. با چنین نمادی مثل کوین کاستنر جلوی دوربین، و تیلور شریدان خوشنام پشت دوربین، شروع بسیار خوبی خواهیم داشت. بسیار هیجان زده ایم که چنین بازیگر تحسین شده ای مثل کاستنر را در نقش اول این پروژه بسیار مهم برای پارامونت نتوورک داریم.»

«یلوستون» نخستین سریال فیلمنامه داری است که برای ساخت در پارامونت نتوورک چراغ سبز گرفته است. پارامونت نتوورک نام رسمی شبکه ای خواهد بود که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ بعد از تغییر برند شبکه اسپایک تحت سیاست های تغییر ساختاری کمپانی مادر ویاکام شکل می گیرد. تیلور شریدان که برای نوشتن فیلمنامه «Hell or High Water» نامزد دریافت جایزه اسکار شد، مسئولیت نویسندگی و کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت. کمپانی واینستین این پروژه را تهیه می کند و جان و آرت لینسون، کاستنر، شریدان، هاروی واینستین و دیوید گلسر تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

واینستین گفت: «تیلور شریدن جان داتون را در قالب یک شخصیت فوق العاده نوشته. فقط یک بازیگر بود که می توانست تا حدی تغییرپذیر باشد که این نقش را بازی کند؛ کوین کاستنر. این پروژه قولی را عملی می کند که من و کوین به هم دادیم، اینکه با هم یک پروژه مشترک پیدا کنیم و روی آن کار کنیم.»

کمپانی ویاکام در ماه مارس اعلام کرد که سریال های «هدرز» و «زن آمریکایی» که در دست ساخت در تی وی لند بودند، به پارامونت نتوورک منتقل خواهند شد. این بخشی از تغییر در منابع در کمپانی ویاکام است که در قبال مجموعه کوچک از شبکه های کابلی انجام می شود. پارامونت نتوورک که قرار است یک شبکه گسترده سرگرمی درجه یک باشد، یکی از شش شبکه ای است که باب بکیش، مدیر عامل ویاکام گفته بود قرار است آینده این کمپانی را بسازند. علاوه بر این، سریال «ماجراهای شانارا» هم از ام تی وی به اسپایک منتقل می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج