۵۳۵۶۷۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

زنده از فیسبوک با وودی آلن!

وودی آلن، فیلمساز افسانه‌ای که به تازگی فرآیند تولید فیلم تازه خود به نام چرخ و فلک را به پایان رسانده، به تازگی یک مصاحبه زنده و آنلاین را در فیسبوک انجام داده است.

وب سایت مجله دنیای تصویر: وودی آلن، فیلمساز افسانه‌ای که به تازگی فرآیند تولید فیلم تازه خود به نام چرخ و فلک را به پایان رسانده، به تازگی یک مصاحبه زنده و آنلاین را در فیسبوک انجام داده است. رابرت وید وظیفه اجرای این برنامه را برعهده داشت. وید پیش‌تر یک مستند به نام وودی آلن: یک مستند را کارگردانی کرده بود. به همین دلیل قابل پیش‌بینی بود که با یک مصاحبه دقیق و جامع طرف خواهیم بود.
زنده از فیسبوک با وودی آلن!

در این مصاحبه یک ساعته، آلن درباره همه چیز صحبت کرد. از چرخ و فلک با بازی جاستین تیمبرلیک و کیت وینسلت گرفته تا بحث درباره این مساله که در طول این سال‌ها، توزیع کنندگان فیلم‌هایش تا چه حد در کارهای او مداخله کرده اند، مساله ای که خیلی از فیلمسازان مستقل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. آلن معتقد است بازاریابی، تبلیغات و توزیع بسیاری از فیلم‌هایش به شکل درستی انجام نشده است.

او در ادامه می‌گوید: «همیشه همین طور است. به من می‌گویند فیلم تو را در تابستان پخش می‌کنیم چون با فیلم‌های بزرگی که اکران می‌شود فرق دارد، یا آن را بهتر است در جشن عید پاک پخش کنیم. همیشه اتفاقی می‌افتد و در موقع اکران با کم‌ترین میزان فروش مواجه می‌شویم و مشکلات مالی بر سر راهمان قرار می‌گیرند.»

او به شوخی می‌گوید که توزیع کنندگان آثارش جلساتی مخفیانه برگزار می‌کنند و با افسون‌گری، راهی عالی برای به حداقل رساندن میزان فروش فیلم را پیدا می‌کنند.

آلن سپس درباره چرخ و فلک و نحوه شکل‌گیری آن صحبت می‌کند. فیلم در دهه ۵۰ و در جزیره تفریحی کنی رخ می‌دهد. او درباره تجربه عالی همکاری با استودیو آمازون صحبت می‌کند. این که این شرکت با سرمایه چند میلیاردی خود، خیلی راحت برای فیلم هزینه کرده است و برای شخصی مثل او که همیشه با بودجه‌های کم سروکار داشته است، این فیلم و این آزادی باعث افزایش خلاقیت کارش شده است.

او درباره این شرکت می‌گوید: «آدم‌هایی که آن‌جا هستند کیفیت کار من را درک می‌کنند. آنها از فیلم‌های من خوششان می‌آید. هرکسی این گونه نیست. بنابراین مشکلی با من نداشتند و با خوشحالی سرمایه لازم را در اختیار من گذاشتند تا هرکاری دوست دارم انجام دهم. به این امید که من هم یک فیلم خوب به آنها بدهم.»

این تنها خلاصه ای از این مصاحبه کامل و عمیق بود که بخش‌هایی مهم از مسیر کاری درخشان این نویسنده/ کارگردان موفق را برای طرفدارانش آشکار می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج