۵۳۵۷۶۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

طنز؛ تا چهارسال دیگه هم خدا بزرگه

رأی‌گیری هم در کمال آرامش برگزار شد و صدا و سیما با همکاری وزارت کشور جزئیات اون از جمله ۱۲۰ مورد سکته ناقص، ۲۲ سکته کامل و ۱۲۳۰ سکته باطله رو بخوبی پوشش داد. از حواشی رأی‌گیری گزارشی به اختصار آورده‌ایم:

محمدامین فرشادمهر در روزنامه ایران نوشت:

رأی‌گیری هم در کمال آرامش برگزار شد و صدا و سیما با همکاری وزارت کشور جزئیات اون از جمله ۱۲۰ مورد سکته ناقص، ۲۲ سکته کامل و ۱۲۳۰ سکته باطله رو بخوبی پوشش داد. از حواشی رأی‌گیری گزارشی به اختصار آورده‌ایم:

یک- قبل از شروع رأی‌گیری: یکی از هنرمندان مطرح در حمایت از کاندیدایی گفت ما مثل شیر پشت شماییم و هرچه کاندیدا گفت اون کوهه‌ها، هنرمند زیر بار نرفت. حتی وقتی کاندیدا گفت اقلاً بیا جلوی ما باش، شیر پشتمون باشه همه‌اش دلمون ریش می‌شه هم، هنرمند نپذیرفت. همچنین یکی از نخبگان عرصه سیاست خارجه، در افشاگری سند 2030 از کشوری جدید به نام یونسکو پرده برداشت که گویا تا الان پشت شمشادهای کره زمین پنهان شده بود. اطلاعیه‌های مختلفی هم می‌رسید که موقع رأی دادن چه کارهایی باید انجام بدیم و از چه کارهایی باید پرهیز کنیم. مثلاً توصیه‌های رسانه‌های بی‌طرف بدین شکل بود: همراه داشتن خودکار و شناسنامه، حضور در ساعات اولیه و رأی ندادن به یکی از کاندیداها موسوم به حسن روحانی. توصیه ستادهای روحانی هم به طرفداران دکتر از این قبیل بود: عدم حرف زیادی، همراه داشتن خودکار قرمز و آبی، غلط‌گیر و پاک‌کن پلیکان (غلط‌کن)، شناسنامه، کارت ملی،

اسکرین شات آخرین بازدید رفیق‌تون توی تلگرام، عدم پوشیدن لباس‌های بنفش، مایل به بنفش، رکابی، یقه اسکی و مینی‌ژوب (برای آقایان).

دو- موقع رأی‌گیری: در این انتخابات شاهد حضور اقشار مختلفی بودیم که دو دسته توجه بیشتری به خود جلب می‌کرد. دسته اول افرادی که اونقدر همیشه در عرصه سیاسی کشور حضور مستمر داشتن که چند ساعت اول فقط چشم‌شون رو می‌مالوندن که به آفتاب عادت کنن و وقتی فهمیدن مرحوم مصدق تو فهرست کاندیداها نیست دچار شوک شدن. دسته دوم هم شکرریزان و نمک‌فشان‌هایی بودن که در محل اسم کاندیدا، اسامی افرادی از قبیل شوهر گلم، ناناسم، ریاست جمهوری سابقم، اونیکه با ما بد کرد، غم و... می‌نوشتن.

سه- شمارش آرا: از زیباترین لحظات انتخابات امسال، شمارش آرا و نحوه گزارش وزارت کشور به مردم بود. یعنی از شب تا خود صبح میلیون‌ها بیننده مشتاق و چغر به صفحه تلویزیون و جمله «نتایج شمارش آرا به صورت تدریجی اعلام خواهد شد» زل زده بودن. در مناطقی از کشور برف و برگ‌های زرد اطراف بینندگان رو با پارو جمع می‌کردن تا بتونن همچنان به صورت تدریجی شاهد اعلام نتایج باشن. رحمانی فضلی در وزارت کشور یواشکی توی تلگرام حاضرین سرک می‌کشید که از نتایج باخبر بشه. و بالاخره پایان شمارش و اعلام برنده انتخابات...

خلاصه که این روزها طرفدارهای اینوری و اونوری روزهای پراسترسی داشتن. حالا وقت استراحته. وقت دوستی؛ وقت گشتن توی کانال‌های جوک و کانال‌های کاریابی! تا چهار سال دیگه هم خدا بزرگه، بالاخره یه طوری می‌شه...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج