۵۳۵۸۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گودزیلای جدید در مسیر تولید

قسمت سوم از اولین ورسیون های بزرگ و هالیوودی «گودزیلا» که در دست ساخت است، اخیراً کایلی چندلر را هم جذب خویش کرده است.

روزنامه بانی فیلم: قسمت سوم از اولین ورسیون های بزرگ و هالیوودی «گودزیلا» که در دست ساخت است، اخیراً کایلی چندلر را هم جذب خویش کرده است. چندلر در این فیلم که «گودزیلا: پادشاه هیولاها» نامیده شده، رل پدر کاراکتر میلی بابی براون را ایفا خواهد کرد که بازیگری است که با ایفای نقش در فیلم «چیزهای عجیب تر» صاحب شهرت نسبی در سینما شد و سازندگان این نسخه جدید گودزیلایی را به استفاده از خود ترغیب کرد.
گودزیلای جدید در مسیر تولید
این فیلم با کارگردانی مایکل داگرتی که پیشینه ساخت فیلم «کرامپوس» را دارد، تولید می شود و نوشتن سناریو نیز برعهده همین هنرمند و زاک شیلدز بوده است. «گودزیلا»ی سال ۲۰۱۴ که دومین نسخه بزرگ هالیوودی از روی داستان های گودزیلای ژاپنی ها بود (آنها بیش از این ۲۰ فیلم درباره این هیولای بزرگ کریه ساخته اند)، از بازی ارون تیلور جانسون، برایان کرنستون، کن واتانابه و الیزابت اولسن در رل های اصلی اش بهره می برد و گرت ادواردز آن فیلم را کارگردانی کرد اما فقط واتانابه از آن جمع در «پادشاه هیولاها» هم مشاهده خواهد شد.
موضوع فیلم جدید به دقت توضیح داده نشده اما بدیهی و ناگفته پیدا است که یکبار دیگر شاهد عملیات ایذایی و آشوب های برخاسته از ویرانگری های گودزیلا خواهیم بود و حالا که این حیوان نمردنی سر از آمریکا در آورده مکان های متعددتر و بزرگتری برای له شدن زیر دست و پای او وجود دارد! الکس گارسیا مجری این طرح برای استودیوی لیجندری خواهد بود اما به واقع مقرر شده است که از این پس تمام نسخه های آمریکایی گودزیلا و کینگ کنگ توسط لیجندری ساخته و به وسیله برادران وارنر توزیع شوند و اولین فیلم از سری تازه این آثار «کنگ: جزیره جمجمه» بوده که از سه ماه پیش در سطح دنیا اکران شده و فروش زیادی هم داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج