۵۳۵۸۴۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ ادامه کشف تخلف‌های انتخاباتی توسط کیهان!

سخنگوی یکی از جناح‌های سیاسی با انتقاد از عملکرد مردم و فراموش شدن فرهنگ سنتی و ریشه‌دار «نمک‌گیر شدن!» در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «متاسفانه از ۴۰ سال قبل شاهد رشد پدیده‌ای هستیم که صاحبان حق رای، زل می‌زند به کاندیدای مورد....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

 سخنگوی یکی از جناح‌های سیاسی با انتقاد از عملکرد مردم و فراموش شدن فرهنگ سنتی و ریشه‌دار «نمک‌گیر شدن!» در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «متاسفانه از ۴۰ سال قبل شاهد رشد پدیده‌ای هستیم که صاحبان حق رای، زل می‌زند به کاندیدای مورد نظر ما و شام و ناهار و شربت و شیرینی و شکلات و هل و نبات اهدایی ایشان را می‌خورد، بعد روز انتخابات می‌روند به کاندیدای رقیب رای می‌دهند! در حالی‌که شما با مطالعه متون کهن ادبی ایران زمین متوجه می‌شوید در زمان‌های گذشته اگر کسی نان و نمک کسی را می‌خورد، هوایش را همه جوره داشت، حالا تازه ما که نان و نمک هم نمی‌دهیم و چرب و شیرین می‌دهیم!».یکی از خبرنگاران از ایشان پرسید: «شما برنامه‌ای جز این‌ها که فرمودین برای انتخابات پیش رو ندارید؟» و ایشان پاسخ داد: «هنوز دقیقا مشخص نیست... ولی یا تخریبش را بیشتر می‌کنیم، یا نمکش را!».

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری جناح رقیب دولت، که آرای ۴۰ سال قبلش از آراي باطله هم کمتر بود اعلام کرد انتخابات برای او منشأ خیر و برکت بسیاری بوده از‌جمله این که از ۴۰ سال قبل، توانسته افرادی را که به او رای داده‌اند به منزلش دعوت کند و با هم دوستان صمیمی شوند! ایشان به خبرنگار ما گفت: «ما در این ۴۰ ساله با هم کوه می‌رویم، تفریحات سالم انجام می‌دهیم، سینما می‌رویم و گاهی هم بنده در پارک، بستنی مهمان‌شان می‌کنم... . کلا به نظر این جانب، کاندیدا شدن در انتخابات به یافتن چند دوست صمیمی منجر می‌شود که شما را تنها برای خودتان می‌خواهند و کاندیدا شدن، دشمن تنهایی در روزهای پیری است!

دانشمندان علم ریاضی پس از ۴۰ سال تحقیق و مطالعه، اعلام کردند ادعای۴۰ سال قبل برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری ایران، بنیان‌های علم ریاضی را دچار ترک‌های عمیق و نشست‌های عجیب کرده به طوری‌که انگار دارند در ملک کنارِ بنایِ علم ریاضیات، برای برج ۴۰ طبقه، گودبرداری غیر اصولی انجام می‌دهند! سخنگوی این دانشمندان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «ما ۴۰ ساله هر طور حساب و کتاب می‌کنیم، متوجه نمی‌شویم که چطور امکان دارد جمع آرای ۹۶ درصدی‌ها با اکثریتی‌ها، رقمی را تشکیل دهد که هنوز هم بعد از۴۰ سال، وقتی صحبت از آن می‌شود، خبرگزاری‌های این عزیزان، سوت زنان، اخبار مربوط به قورت داده شدن یک گوزن درسته توسط کرم خاکی و کتک خوردن شوهری از همسرش با دمبل را بالا می‌برند... آقا ما اصلا با مسائل جناحی کاری نداریم... اصول ریاضیات در خطره... چقدر میس کال بندازیم روی گوشی‌هاتون... بابا جواب بدین و این همه دانشمند را از نگرانی خارج کنین!».

روزنامه کیهان همچنان اقدام به پرده‌برداری از تخلفات انتخاباتی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۴۰ سال قبل می‌‌كند! در گزارشی که در همین راستا در کیهان امروز منتشر شده بود، نویسنده، یکی از این مصادیق تخلف را این‌طور عنوان می‌کرد که: «برخی از طرفداران ما دل‌شان می‌خواست در روز رای‌گیری، اسم کاندیدای مورد نظرشان را گشاد-گشاد روی کاغذ بنویسند، تا خط‌شان خوانا باشد و احتمال مصادره آن از بین برود و برای نوشتن نام و نام خانوادگی و کد کاندیدای‌شان، نیاز به چهار برگه رای داشتند ولی متاسفانه در مراکز رای‌گیری در یک اقدام هماهنگ، با کمبود برگه رای مواجه شدند آن هم با این استدلال که: هر شهروند فقط می‌تواند یک برگه رای داشته باشد! خُب خسیس‌ها... . اصلا قبلش می‌گفتین، چند تا کانتینر کاغذ سفید A۴ می‌ریختیم تو هر مرکز اخذ رای... ما که اون همه خرج کرده بودیم، این هم روش!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من خودم ناظر بودم 3 نفرو باشناسنامه جعلی گرفتن تو حوزمون که اگر نمیفهمیدیم دوبار رای میدادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج