۵۳۶۰۱۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

یک نماینده: روحانی وعده هایش را فراموش نکند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما همان طور که منافع ملی خود را در چانه‌زنی با روسیه دنبال می‌کنیم همزمان باید با چانه‌زنی با غرب و آمریکا منافع ملی خود را پیگیر باشیم.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما همان طور که منافع ملی خود را در چانه‌زنی با روسیه دنبال می‌کنیم همزمان باید با چانه‌زنی با غرب و آمریکا منافع ملی خود را پیگیر باشیم.

غلامرضا حیدری در مورد انتخابات ریاست جمهوری گفت: از همه مردم تشکر می‌کنم که برای داشتن ایرانی آباد و پیشرفته پای صندوق‌های رای رفتند و البته این انگیزه بسیار مهمی بود برای حضور در انتخابات. مردم حماسه پرشکوهی را در این شرایط منطقه‌ای و جهانی آفریدند به نظر من این رقابت دو اندیشه و طرز تفکر خیلی عریان این دو اندیشه و رویکرد در مقابل هم مطرح شد و صاحبان این دو رویکرد نقطه نظرات خود را گفتند و مردم آنها را شنیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ روحانی خیلی خوب شرایط را تبیین کرد و اکثریت مردم به این اندیشه و رویکرد رای دادند. مهمترین رکن این اندیشه تعامل مثبت جهان و در درون است. ما شهروند درجه یک و دو نداریم. همه شهروندان ایرانی از ادیان مختلف و اقشار مختلف و قومیت‌های مختلف ایرانی محسوب می‌شوند و طبق قانون اساسی باید حقوق شهروندی آنها رعایت شود.

او افزود: تعامل با خارج از کشور یکی از اهداف رویکردی است که روحانی نماینده آن بود. ما همان طور که منافع ملی خود را در چانه‌زنی با روسیه دنبال می‌کنیم همزمان باید با چانه‌زنی با غرب و آمریکا منافع ملی خود را پیگیر باشیم. روحانی به خوبی این مساله را مطرح کرد بر اساس حافظه تاریخی ما صلاح نیست که همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد بگذاریم و در واقع باید بسیار هشیار باشیم و تمام سرمایه‌گذاری خود را روی روسیه انجام ندهیم در شرایطی که روسیه خود به غرب محتاج است ما نباید تمام توجه‌مان به روسیه باشد باید هوشمندانه، مدبرانه، روحانی با پشتوانه آرا و با تعامل با رهبری همزمان با کشورهای غربی نیز چانه‌زنی کند.

او تاکید کرد: در صد بالای آرایی که به روحانی داده شد باعث می‌شود که او مطالبات مردم را به طور جدی‌تری پیگیری کند یکی از این مطالبات بحث رفع حصر و ممنوع التصویری خاتمی است. ایشان در سفرهای انتخاباتی خود اذعان داشتند که با ۵۱ درصد نمی‌شود پیگیر این مطالبات بود و احتیاج به میزان آرای بیشتری است. اکنون که این میزان بیشتر رأی حاصل شده باید پیگیر این موضوع باشند.

او راجع به عملکرد دولت دوازدهم گفت: با توجه به فرمایشات رهبری که روی چالش‌های اقتصادی تاکید دارد و دو سال متوالی را با شعار اقتصادی آغاز کردند باید توجه به مسائل اقتصادی داشت تا به تبع آن بسیاری از مشکلات کشور حل شود. به طور مثال اشتغال را باید مورد توجه قرار داد و سطح درآمد جامعه را ارتقا داد. بحث بهبود اقتصادی در گرو سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری هم به اعتماد احتیاج دارد در حال حاضر اعتماد سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به هم بستگی دارد و همان میزان که بتوانیم در جذب سرمایه‌گذاری داخلی موفق باشیم در جذب سرمایه‌گذاری خارجی نیز موفق خواهیم بود. تمام این‌ها در گرو این است که کشور آرامش، ثبات و امنیت داشته باشد. آرامش و ثبات در گرو این است که ایران‌هراسی را از بین ببریم و آن را تداوم بدهیم و در عمل نشان دهیم که ما سر جنگ با کشوری نداریم و فقط حق و حقوق خود را می‌خواهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سه برابری مستمری نیازمندان یادش نره

    • اذر

      ببینیم وتعریف کنیم...امیدوارم اقای روحانی مث دوره پیش وعده سر خرمن نداده باشن

    • بدون نام

      برید با وعده ها تا 4سال دیگر دلتون را خوش کنید.این 4سال هم دنبال امضا های 5+1.انشالله 1400به بعد جهانگیری جون می اید با وعده های جدیدتر

    • علی

      شما نمایندهالطفا به روحانی بگویید که مشکل اصلی مردم فقط اقتصاداست که کمرمون راخردکرده است

    • بدون نام

      شماها که بهش رای دادید حقتون فقط وعده سرخرمن هست
      اخرشم میاد میگه من کی گفتم! مگه ادمی که عقل نداشته باشه
      خخخ

    • بدون نام

      خبر گذاری محترم از الان بحانتون شروع شد؟

    • بدون نام

      دلواپسان دارند. میسوزند

    • مهران

      شما نماینده مجلس با هزار ویک وعده به مردم وارد مجلس می شوید چه کار مثبتی انجام می دهید برای مردم حال از یکی دیگر ایراد می گیرید ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج