۵۳۶۰۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طرح پیشنهادی آمریکا به روسیه درباره سوریه

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، آمریکا طرحی پیشنهادی برای مدیریت میدان جنگ در منطقه نفت‌خیز اصلی سوریه، جایی که شبه‌نظامیان تحت رهبری آمریکا برای جنگ با داعش با نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه درگیر شده‌اند، به روسیه داده است.

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، آمریکا طرحی پیشنهادی برای مدیریت میدان جنگ در منطقه نفت‌خیز اصلی سوریه، جایی که شبه‌نظامیان تحت رهبری آمریکا برای جنگ با داعش با نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه درگیر شده‌اند، به روسیه داده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژنرال جوزف دانفورد، از توصیف این طرح پیشنهادی به شکلی دقیق خودداری کرد اما گفت: ارتش روسیه مشتاق به یافتن راه‌هایی برای اجتناب از درگیری آمریکا با روسیه در منطقه اطراف شهر دیرالزور تا رودخانه فرات است.

آمریکا این منطقه را متشکل از دیرالزور تا دره رودخانه فرات و القائم که در خاک عراق قرار دارد به عنوان کانون مهم بعدی جنگ یا گروه تروریستی داعش تلقی می‌کند.

دانفورد در کنفرانسی خبری با جیمز ماتیس، ‌وزیر دفاع آمریکا گفت: ما طرحی پیشنهادی داریم که در حال حاضر با روس‌ها درباره آن همکاری می‌کنیم.

وی افزود: من جزئیات این طرح را در اختیار نمی‌گذارم اما احساس من این است که روس‌ها به اندازه ما مشتاق هستند تا از تعارض عملیات‌ها کاسته شده و تضمین شود ما به کمپین مبارزه با داعش ادامه دهیم و ایمنی پرسنل خود را حفظ کنیم.

دانفورد درباره اینکه آیا این طرح پیشنهادی داده شده به روسیه به مساله حضور ارتش سوریه در دیرالزور رسیدگی خواهد کرد، گفت: این طرح به این مساله رسیدگی خواهد کرد و ما درباره این مساله به عنوان حوزه خاصی که نیاز به اجتناب از تعارض آمریکا با روسیه در آن وجود دارد، صحبت کرده‌ایم.

روز پنجشنبه گزارش شد که آمریکا گروهی از نیروهای تحت رهبری نظام سوریه را در جنوب شرق این کشور بمباران کرده است و ماتیس گفت: این نیروها به شکلی تهدیدآمیز در حال پیشروی به سمت یک کمپ شورشیان در نزدیکی مرز اردن جایی که مستشاران نظامی آمریکا حضور دارند، بودند.

ماتیس به خبرنگاران گفت: این نیروهایی که هدف حمله هوایی قرار گرفتند "نیروهای تحت هدایت ایران" بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج