۵۳۶۱۱۰
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

کاروان حج

روند مثبت ثبت نام در کاروان های حج

رییس سازمان حج و زیارت، روند ثبت نام در کاروان‌های حج را مثبت ارزیابی کرد و از تامین کامل مسکن حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان حج و زیارت، روند ثبت نام در کاروان‌های حج را مثبت ارزیابی کرد و از تامین کامل مسکن حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی ـ معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت ـ در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت گفت: تامین مسکن حجاج نهایی شده همچنین قرارداد حمل و نقل هوایی با شرکت های هواپیمایی برای انتقال حجاج سال ۹۶ در حال نهایی شدن است.

وی روند ثبت نام در کاروان‌های حج امسال را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به محدودیت زمان، برنامه‌ریزی آموزش زائران و معاینات پزشکی آنها و همچنین انتخاب عوامل اجرایی کاروان‌ها و هتل‌ها و مسئولین ستادی حج با دقت نظر بیشتری انجام شده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا اعزام زائران به حج تاکید کرد: جلسات برنامه‌ریزی کارگروه‌ها و نشست‌های آموزشی و توجیهی کارگزاران و عوامل ستادی حج بصورت متمرکز و استانی برگزار شود.

محمدی همچنین با اشاره به فعالیت گروه‌های غیرمجاز در زمینه سفرهای عتبات که منجر به تضییع و تهدید حقوق زائران می‌شود، از مدیران سازمان حج و زیارت درخواست کرد؛ با توجه به قوانین موجود و دیدگاه‌های نظام، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی ربط را برای آگاهی بخشی به مردم و فرهم کردن بستر لازم و مناسب برای اعزام و ارائه خدمات به آن‌ها به کار ببندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      امیدوارم مسولین تصمیمات صحیح بگیرند آن روزهایی که سعودی ها گستاخ نبودند چه بلاهایی سر حجاج ما آمد وای به حال این روزها که علنی سعودی ها برای اهانت به کشور و اشخاص ایرانی از هیچ کم نگذاشته اند

    • بدون نام

      کاش تو این اوضاع به جای پول ریختن به حساب آل سعود به داد هموطنای خودمون میرسیدیم.
      چراغی که خانه رواست به مسجد حرام است

    • بدون نام

      این پولایی که تو این شرایط خرج مکه و عربستان میکنید با اون پولایی که خرج تایلند و آنتالیا میشه فرقی نداره ! هر دو برای خودخواهی و خود نماییه در حالیکه همه ما تحت فشار تحریم ها و رکود هستیم.
      نکنید. لطفا بس کنید

    • بدون نام

      آدم هر جا دوس داره میره یکی اصفهان یکی مشهد یکی تایلند یکی هم عربستان. منتها آدم پول بده بی احترامی هم ببینه خیلی زوره! چ لزومی ب رفتن هس با این شرایط!! پول حج صرف نیازمند بشه ثوابش بیشتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج