۵۳۶۱۱۲
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ: ایران، مسئول بی ثباتی در خاورمیانه است

رئیس جمهور آمریکا در نشست ریاض به سخنرانی پرداخت و در سخنان ضد ایرانی خود مدعی شد که نظام ایران مسئول بی ثباتی در خاورمیانه است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از اسکای‌ نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که برای شرکت در کنفرانس کشورهای عربی، اسلامی و آمریکا به ریاض سفر کرده است در آن به ایراد سخنرانی پرداخت.

ترامپ در این سخنرانی گفت: کلمات برای تعبیر بزرگی و عظمت عربستان گنجایش ندارند و ما امروز فصل جدیدی از روابط را میان آمریکا و عربستان آغاز کردیم.

وی گفت: هدف من تقویت روابط با کشورهای مختلف با هدف تحقق صلح بوده و به دنبال ایجاد صلح و امنیت در خاورمیانه و کل جهان هستیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنانش گفت: نشست های من با مقامات عربستان به ایجاد تعهد در همکاری عمیق میان دو کشور و همچنین تشکیل اتحاد برای حل بحران های خاورمیانه و تمام جهان منتهی شد.

ترامپ اضافه کرد: این نشست سرآغازی برای صلح در خاورمیانه خواهد بود و مرکز مبارزه با تروریسم، اعلامی آشکار به کشورهای اسلامی برای ایفای نقش در مبارزه با تروریسم است.

وی گفت: اکثر قربانیان تروریسم شهروندان عادی بوده و ۹۵ درصد از قربانیان تروریسم نیز مسلمان هستند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی خود در نشست ریاض گفت: باید گروه های تروریستی نظیر داعش، حزب الله، القاعده و حماس را تحت پیگرد قرار دهیم و عدم مقابله با تروریسم باعث انتشار گسترده آن خواهد شد.

وی افزود: مبارزه با تروریسم، مبارزه علیه دین نبوده بلکه مقابله با جرم است. مبارزه با تروریسم جنگ میان خیر و شر بوده و باید همگی در مقابله با تروریسم متحد باشیم.

رئیس جمهور آمریکا در بخشی از سخنان گفت: توافقنامه هایی که میان آمریکا و عربستان به امضا رسید ایجاد هزاران فرصت شغلی را تضمین می کند.

وی گفت: عربستان سرزمین مقدس ترین مکان هاست و مسیر مبارزه با تروریسم از این سرزمین مقدس آغاز می شود و ما به دنبال صلح و نه جنگ هستیم.

ترامپ اضافه کرد: عربستان و ائتلاف منطقه‌ای اقدام بزرگی علیه شورشیان در یمن انجام دادند.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: حزب الله سازمانی تروریستی بوده و باید در برای جلوگیری از کشته شدن بی گناهان از هر طائفه ای در کنار یکدیگر قرار بگیریم.

ترامپ در ادامه سخنرانی خود گفت: همه در منطقه خاورمیانه باید از زندگی با کرامت و مساوی بهره مند باشند و از رهبران دینی میخواهم که در توضیح افکار اشتباه تروریستی مشارکت داشته باشند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی خود به سخنان ضد ایرانی پرداخت و گفت: نظام ایران مسئول بی ثباتی در خاورمیانه بوده و نظام این کشور تسلیحات سازمان های تروریستی را تامین می کند.

وی افزود: نظام بشار اسد به کمک ایران توانست علیه مردم خود مرتکب جنایت شود و ملت ایران به دلیل تلاش رهبران این کشور در مسیر تروریسم در یأس به سر می برند.

ترامپ گفت: ایران باید میان انزوا یا وارد شدن به جامعه بین الملل یکی را انتخاب کند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی خود در نشست ریاض گفت: باید جلوی ایران در تامین مالی سازمان های تروریستی را بگیریم. ملت هایمان در انتظار پاسخ و اقدامات ما در زمینه صلح هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      حتما شما هم مسئول امنیت جهانی هستی! مگه میشه کشوری بمب اتم داشته باشه و حرف از ناامنی بقیه بزنه؟!!

    • بدون نام

      خفه شو مردک یانکی دیوانه , تمام بی ثباتی در دنیا مقصرش آمریکای جنایتکار و صحیونیستهای خونخوار هستند

    • بدون نام

      مرسی

    • بدون نام

      زر نزن آمریکایی کثیف.ایران قدرت خاورمیانه هست

    • بدون نام

      جناب روحانی خسته نباشی خخخخ جواب بدید منتظریم یا دیپلماسی تولیت هستید یا جناب ظریف خودکار پرت کنند

    • محسن

      چه بانمکه این ترامپ. جک های خنده داری میگه

    • بدون نام

      کنفرانس امروز عربستان بیشتر تبلیغاتی هست تا عملیاتی . ترامپ دیروز یک قرارداد نظامی سنگین با عربستان امضا کرد و مطمئنا سخنرانی و اظهاراتی خواهد کرد که باب میل عربستان باشد فراموش نکنید که ترامپ در کارزار انتخاباتی گفته بود عربستان باید هزینه دفاع ما از خودشان را بپردازد. یعنی امریکا برای حفظ روابط سابق با عربستان از انها باج میخواهد که عربستان هم داده.کنفرانس امروز را بیش از حد نباید جدی گرفت چرا که اتفاق جدیدی در ان نیفتاده. کشورهای حاشیه خلیج فارس که همین الان هم اکثرا با ایران رابطه خوبی ندارند و البته جمعیت همه انها سرجمع از ایران کمتر است.بقیه کشور ها مثل مصر اذربایجان مالزی و ... هم که انگیزه ای برای دشمنی با ایران ندارد. ترکیه در بدترین اوضاع تحریم ها روابط اقتصادی قابل توجهی با ایران داشت و به خاطر مسائل امنیتی و ارضی روابط خوبی با ایران داره.افغانستان و تاجیکستان هم که در تامین اب و برق خودشون موندن و در حد مقابله با ایران نیستند.
      ایران باید روابط خودش را بر اساس منافع متقابل با امریکا برقرار کند امریکا طرف کسی هست که براش سود داشته باشه و نه کاری به حقوق بشر داره نه چیز دیگه

    • بدون نام

      ترامپ غلط اضافی کرد عامل بی ثباتی منطقه نظام سلطه گرومستکبرآمریکاست نه ایران ،حزب الله وحماس ازسرزمین خوددرمقابل رژیم غاصب وجعلی اسرائیل دفاع می نمایند نام گذاری تروریست برای آنان غلط اضافی است که مقامات آمریکا همواره به اشاره دارند حمایت ایران یک حمایت منطقی والهی است باهدف حمایت مظلومین موردستم استکبار وحامیان آنان قرارگرفته است، خودآمریکا حامی تروریست های چون داعش والنصره و... است وسلاحهای آمریکایی دراختیارآنان قرارداردونیزازدولت تروریستی چون رژیم صهیونیستی حمایت می کند .

    • نازنین

      آمریکا هم که مایه آرامش و ثبات و دشمن ساخت و پخش سلاح در تمام دنیاست, نمونه هاش عراق و لیبی, الان هم که درصدد به جون هم انداختن کشورهای شرق آسیاست.

    • بدون نام

      عرصه سيمرغ نه جولانگه توست مگس! -------- عرض خود ميبري و زحمت ما ميداري

    • بدون نام

      مرتیکه ی.............

    • آمی

      خخخ
      یک دقیقه سکوت ....

    • بدون نام

      چی میگی تو آخه

    • بدون نام

      قبلا نظردادم متاسفانه کنارگذاشته شد نکند ترس ازآمریکا داریند آمریکاهیچ غلطی نمی تواندبکند شجاع باشیند وشهامت داشته باشید ترس برابراست بامرگ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج