۵۳۶۱۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حزب الله، صدور حکم شیخ قاسم را محکوم کرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای صدور حکم علیه شیخ نعیم قاسم عالم برجسته بحرین را محکوم کرد و آن را جرم تازه ای از مجموعه جرایم ضدانسانی آل خلیفه علیه ملت بحرین خواند.

خبرگزاری ایرنا: حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای صدور حکم علیه شیخ نعیم قاسم عالم برجسته بحرین را محکوم کرد و آن را جرم تازه ای از مجموعه جرایم ضدانسانی آل خلیفه علیه ملت بحرین خواند.
در بیانیه حزب الله آمده است: این حکم، جنایت تازه حکومت بحرین در حق آیت الله شیخ عیسی قاسم است که به سلسله جنایت های ضد انسانی که نظام بحرین در طول ده ها سال گذشته و در جریان قیام کنونی ملت بحرین علیه این مردم صبور مرتکب شده افزوده می شود.

حزب الله افزود: این حکم ظالمانه در حق بزرگترین مرجع مسلمانان شیعه در بحرین به اتهام عمل به یکی از مهمترین واجبات دینی یعنی دریافت مال خمس و زکات برای پرداخت به فقرا و ایتام، لکه ننگی بر پیشانی حکومت بحرین است که شاه آن با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیدار کرده و از حمایت های او در مقابله با ملت مظلوم بحرین بهره مند می شود.

بیانیه حزب الله در پایان آورده است: ما علاوه بر محکوم ساختن این حکم جدید، تصمیم خطرناک قبلی حکومت بحرین در سلب تابعیت از آیت الله شیخ قاسم را نیز محکوم می کنیم و با درود به ملت مقاوم بحرین که در دفاع از مرجعیت و دین و کرامت و حقوق خویش به پا خواسته تاکید می کنیم که ملت بحرین مسیر درستی را انتخاب کرده و ان شاء الله این مسیر آنها را به اهدافشان خواهد رساند. همچنین از همه دولت های مستقل و ملت ها و شخصیت ها و علمای همه کشورهای اسلامی می خواهیم تا از ملت بحرین در دستیابی به حقوق و خواسته های عدالت طلبانه شان حمایت به عمل آورند.

دادگاه بحرین صبح امروز (یکشنبه) در حکمی آیت‌الله عیسی قاسم و مسئولان دفتر وی را به اتهام پولشویی به حبس تعلیقی و پرداخت ۱۰۰ هزار دینار جریمه محکوم کرد.

همچنین بر اساس این حکم تمامی اموال متعلق به حساب‌های شیخ عیسی به مبلغ سه میلیون دینار و دو مِلک مصادره می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج