۵۳۶۱۸۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

صالحی به روحانی تبریک گفت

رییس سازمان انرژی اتمی و معاون رییس جمهوری در پیامی حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را تاریخ ساز خواند.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان انرژی اتمی و معاون رییس جمهوری در پیامی حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را تاریخ ساز خواند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

" لَقَد رَضِی اللهُ عَن المؤمنین إذ یبایعونکَ تَحتَ الشجرةِ فَعَلِمَ ما فی قلوبِهِم فَاَنزَلَ السکینهَ عَلَیهم وَ أثابَهُم فَتحاً قریباً"

در آینده ای نه چندان دور که مورّخان و پژوهشگران حوزه علوم سیاسی و اجتماعی به کنکاش و کندوکاو در علل و عوامل استقرار و تثبیت مردمسالاری در ایران اسلامی مبادرت خواهند نمود، اکثریت قریب به اتّفاق آنان به ذکرِ جمیلِ حماسه ای تاریخ ساز و تحول آفرین خواهند پرداخت و به این نکتۀ باریکتر از مو اشاره خواهند نمود که همزمان با سالهای پایانی قرن چهاردهم هجری و در آستانه ورود به سدۀ جدید خورشیدی، آحاد ملت زمان شناس فهیم ایران در داخل و خارج کشور بویژه جوانان برومند این سرزمینِ همیشه جاوید، از رهگذرِ درکِ مقتضیات زمانه و با پندآموزی از تجربیاتِ تاریخی نسلهای گذشته، پای در میدان نهادند و با عزمی استوار و اراده ای خلل ناپذیر، بلوغ سیاسی و فرهنگی خود را در معرضِ نگاه پرسشگر جهانیان به نمایش گذاشتند.

بدون تردید، برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت عظیم ضد استبدادی، بعنوان نقطۀ عطف تاریخی و سرآغازِ یک رستاخیز ملّی به حافظۀ تاریخی یک ملّت دیرپا و تمدّن ساز سپرده خواهد شد و به سرمشقی مثال زدنی برای ملت‌های مسلمان در راه دستیابی به مردمسالاری بر پایه آموزه‌های راستین ایمانی و مطابق با تعالیم بلند اسلام رحمانی تبدیل خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرین صنعت هسته‌ای کشور، پیشانیِ ستایش و سپاس به درگاه پروردگار قادر متعال می‌سایم و با درود فراوان به پیشگاه ملت بزرگ ایران، خلق حماسه 29 اردیبهشت 1396 را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی، همه پدیدآورندگان این حماسه عظیم ملّی و تمامی دوستداران و دلبستگان عزت و عظمت ایرانِ اسلامی تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

امید است در پرتو الطاف و عنایات الهی و به یُمن همراهی و همگامی اقشار و طبقات مختلف ملت و حمایت مستمر فرد فرد آنان از برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای آزادی و آبادی این سرزمین خدایی، شاهد تقویتِ پیوند ناگسستنی میان ملّت و دولت اسلامی و هدایتِ این شور و شعف ملی در مسیر تحقّق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی باشیم.

دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی خدمتگزارانِ صدیق میهن عزیز اسلامی را در سایۀ توجّهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه یگانه هستی بخش مسئلت می‌نمایم.

شب وصل است و طی شد نامۀ هجر / سلامٌ فیه حَتّی مَطلعِ الفجر

دلا در عاشقی، ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کارِ بی اجر

"والسلامُ علیکمُ و رحمه الله و برکاته".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صالحی کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج