۵۳۶۲۸۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«قوانین کشتارگاه» در کمپانی سایمون پگ و نیک فراست

دو چهره پشت فیلم‌های کمدی محبوب بریتانیایی «شان می میرد» و «پلیس خفن» کمپانی خودشان را درست کرده اند و می خواهند برای مخاطبان بین المللی فیلم و سریال با برند خاص کمدی-وحشت خودشان بسازند.

روزنامه بانی فیلم: دو چهره پشت فیلم‌های کمدی محبوب بریتانیایی «شان می میرد» و «پلیس خفن» کمپانی خودشان را درست کرده اند و می خواهند برای مخاطبان بین المللی فیلم و سریال با برند خاص کمدی-وحشت خودشان بسازند.
«قوانین کشتارگاه» در کمپانی سایمون پگ و نیک فراست

به نقل از ددلاین، سایمون پگ و نیک فراست که در فیلم های کمدی بریتانیایی بسیار موفق و پرفروش «شان می میرد»، «پلیس خفن» و «پل» کنار هم نقش آفرینی کردند، یک کمپانی تهیه پروژه های سینمایی و تلویزیونی استولِن پیکچرز را شکل داده اند. این دو درهای این استودیو را با فیلم «قوانین کشتارخانه» باز می کنند و به این ترتیب دوباره به ژانر کمدی-وحشت بازمی گردند. این فیلم که در آن فراست و پگ در نقش تهیه کننده اجرایی حضور خواهند داشت، به کارگردانی کریسپین میلز ساخته می شود و بر پایه فیلمنامه ای تولید می شود که او در همراهی با هنری فیتزهربرت نوشت. سونی پیکچرز حامی مالی این فیلم است و شارلوت والز از کمپانی کاتالیست گلوبال میدیا تهیه کننده آن خواهد بود. جوزفین رُز از سونی هم تهیه کننده اجرایی فیلم است.

داستان «قوانین کشتارگاه» در یک مدرسه شبانه خاص به وقوع می پیوندد - به مدرسه «کشتارگاه» خوش آمدید - که در آن پسرها و دخترهای جوان طوری تربیت داده می شوند که در آینده بتوانند به قدرت و بزرگی دست پیدا کنند. اما قرار است عضوی جدید به آن ها اضافه شود. قهرمان داستان، دان والاس، یک پسر جدید با چشمانی بزرگ از پس زمینه ای محقر است که مجبور می شود مسیرش را در دنیای جدید و حیران کننده از قوانین بدوی و مراسم های ویژه پیدا کند. مسئله جایگاه چیزی است که به شدت روی آن تاکید می شود و هرگونه مکالمه با خداوندگار زن مدرسه به نام کلِمسی، کاملا ممنوع است.

اما این دنیای باستانی و منظم قرار است عملا تا بنیادهایش به لرزه دربیاید چون یک قسمت از بخش درختی مدرسه باعث به وجود آمدن زمین لرزه هایی می شود، سوراخی مرموز در زمین بازمی شود و وحشتی غیرقابل تصور رها می گردد. در حالیکه شاگردها، معلمان و مسئول مدرسه درگیر نبردی خونین برای بقا می شوند، ترتیب معمول اتفاق ها تغییر می کند. استودیوی استولن پیکچر که در بریتانیا واقع شده، دنبال پروژه های سینمایی و تلویزیونی خواهد گشت که مخاطبان جهانی را هدف خود قرار داده اند. این کمپانی می خواهد در راستای برند خاص پگ و فراست، مجموعه ای از پروژه های سرگرمی فیلمنامه دار تولید کند.

پگ و فراست نخستین بار در پروژه سیتکام محبوب بریتانیایی «Spaced» با هم کار کردند و از آن موقع تا به حال در سه پروژه با ادگار رایت کارگردان همراه شدند. این سه پروژه فیلم های «شان می میرد» سال ۲۰۰۴، «پلیس خفن» سال ۲۰۰۷ و «پایان دنیا» سال ۲۰۱۳ بودند که همچنین با عنوان سه گانه «خون و بستنی» یا سه گانه «کورنتو سه مزه ای» شناخته می شوند. آن ها فیلم کمدی آدم فضایی های «پل» را هم با هم نوشتند و در آن با هم نقش آفرینی کردند. این فیلم ها توسط کمپانی های بیگ تاک پروداکشنز و وورکینگ تایتل تهیه شدند و روی هم رفته چیزی بیش از ۲۵۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کردند. وقتی کمپانی بیگ تاک پروداکشنز در سال ۲۰۱۳ توسط آی تی وی خریداری شد، پگ و فراست سهام خود در آن را فروختند، اما به کار خود با آن ادامه می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج