جاباما
۵۳۶۲۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دیوید آیر، «صورت زخمی» را بازسازی می‌کند؟

دیوید آیر که کارگردانی دو فیلم «جوخه انتحاری» (۲۰۱۶) و «فیوری» (۲۰۱۴) را در کارنامه دارد، برای بازسازی «صورت زخمی» با استودیوی «یونیورسال پیکچرز» وارد مذاکره شد.

وب سایت آی ‌سینما: دیوید آیر که کارگردانی دو فیلم «جوخه انتحاری» (۲۰۱۶) و «فیوری» (۲۰۱۴) را در کارنامه دارد، برای بازسازی «صورت زخمی» با استودیوی «یونیورسال پیکچرز» وارد مذاکره شد. ابتدا قرار بود آنتوان فوکوآ کارگردان فیلم اکشن «اکولایزر» بازسازی این فیلم کالت کلاسیک را به عهده بگیرد اما حدود سه ماه پیش به دلیل تداخل زمانی برنامه‌هایش، انصراف خود را از همکاری با این پروژه اعلام کرد.
دیوید آیر، «صورت زخمی» را بازسازی می‌کند؟

ترنس وینتر نویسنده نامزد اسکار («گرگ وال استریت»)، نگارش نسخه اولیه فیلمنامه «صورت‌زخمی» را به عهده داشته و برادران کوئن نیز به تازگی کار بازنویسی آن را به پایان برده‌اند.

پیش از این قرار بود دیه‌گو لونا که سال گذشته فیلم «یک نفر سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» را بر پرده سینماها داشت، در نقش شخصیت «تونی مونتانا» مقابل دوربین برود. اما با توجه به مذاکره با کارگردان جدید، معلوم نیست حضور لونا در نقش شخصیتی که با اجرای به‌یادماندنی آل پاچینو در نسخه کلاسیک برایان دی پالما معروف شد، همچنان قطعی است یا نه.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، مارتین برگمان که تهیه‌کنندگی نسخه ۱۹۸۳ فیلم را به عهده داشت، این‌بار هم در مقام تهیه‌کننده به پروژه بازسازی «صورت زخمی» بازگشته است. یونیورسال نخستین‌بار، امتیاز اقتباس سینمایی رمان آرمیتج تریل را در سال ۱۹۳۲ خریداری کرد که به کارگردانی هوارد هاوکس و ریچارد راسن روی پرده رفت و نزدیک به نیم قرن بعد، توسط برایان دی پالما بازسازی شد.

یونیورسال، روز جمعه دهم اوت ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۹۷) را به عنوان تاریخ اکران گسترده جدیدترین نسخه این فیلم اعلام کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج