۵۳۶۳۴۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G۸۰

شرکت های خودروساز کره ای بارها سعی کرده اند که خودروهای مطلوبی بسازند و مدلهایی همچون کیا سول، هیوندای ولوستر و اخیرا کیا استینگر GT در راستای این تلاش ساخته شده اند.

وب سایت عصر خودرو: شرکت های خودروساز کره ای بارها سعی کرده اند که خودروهای مطلوبی بسازند و مدلهایی همچون کیا سول، هیوندای ولوستر و اخیرا کیا استینگر GT در راستای این تلاش ساخته شده اند اما اگر کسی بپرسد که از بین خودروهای هیوندای و کیا کدامیک را ترجیح می‌دهید، باید بگوییم که جنسیس G۸۰ اسپرت ۲۰۱۸ از تمام آنها بهتر است.
انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G80

جنسیس سدان حتی قبل از اینکه عنوان G۸۰ را یدک بکشد، خودروی فوق العاده و زیبایی بود. حال شرکت هیوندای G۸۰ اسپرت را عرضه کرده که به هواکش های بزرگ، چرخهای بزرگ و یک موتور متناسب مجهز شده است.
انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G80

سبک و سیاق این خودرو بیننده را یاد ب ام و M۳ E۹۰ می اندازد. خبر مهم اینست که جنسیس اولین عرضه این خودرو جدید را در آمریکا شروع کرده است و تصاویری که مشاهده می‌کنید مربوط به این خودرو در آمریکا است.
انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G80

این سدان دیفرانسیل عقب با موتور توانمند ۳.۳ لیتی توربوشارژ دوگانه، یک خودروی توانمند است اما نسخه AWD آن نیز قابل سفارش است.

نیروی موتور 3.3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ دوگانه این خودرو با یک گیربکس هشت دنده اتوماتیک به چرخها منتقل می‌شود. این پیشرانه 365 اسب بخار نیرو و 508 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G80

تغییرات بدنه این خودرو شامل اضافه شدن تایرهای ۱۹ اینچی، کاور سپر جلو اسپرت، دیفیوزر عقب، جلوپنجره، جلو پنجره کروم تیره، تریم پنجره و سراگزوز چندتایی هستند.
انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G80

تغییرات اعمال شده در داخل خودرو نسبت به جنسیس معمولی، رودری های نورانی، پدال های آلومینیومی، تریم داشبورد از جنس فیبر کربن، فرمان اسپرت و صندلی های راحت تر چرمی با روخت رنگ متضاد هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج