جاباما
۵۳۶۳۵۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

طنز؛ درختکن در تخصص ماست جیگرم!

با توجه به اینکه در کمال حیرت و تعجب، روز جمعه یک جمعیت چهاردرصدی توانستند حدود ۶۰ درصد از آرای انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص داده و ضربه نهایی را به ارشمیدس و دیگر ریاضیدانان مشهور جهان بزنند، همین مردم هم در...

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

با توجه به اینکه در کمال حیرت و تعجب، روز جمعه یک جمعیت چهاردرصدی توانستند حدود ۶۰ درصد از آرای انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص داده و ضربه نهایی را به ارشمیدس و دیگر ریاضیدانان مشهور جهان بزنند، همین مردم هم در انتخابات شورای شهر کاری کردند که اشکل‌ گربه‌ بگیران عزیز، سگک‌ دوبل‌زن‌ها، پلنگ‌ شکن‌ بگیران محترم به احتمال زیاد نتوانند جایی در شورای شهر جدید داشته باشند. همین امر طبیعتاً باعث ناراحتی یکی از«شاخ بز‌شکون»‌های شورای شهر شده و ایشان در جلسه غیرعلنی اقدام در به‌ کار بردن الفاظی علیه منتخبان مردم در شورای شهر کرد، ظاهراً این دوست گرامی پس از چهار سال حضور در شورای شهر متوجه نشده که جلسه غیرعلنی به این معنا نیست که شما با پیژامه و قابلمه آش و کتلت در صحن شورا حاضر شوید، دیگر زمان هم گذشته و این دم آخری توجیه کردن این بزرگوار فایده‌ای ندارد.اما این بزرگوار پس از با خبر شدن از رأی ملت، یک مقدار شروع به ژاژخاییدن کرده و از این وضعیت اعلام ناراحتی کرده است.

به هرحال یکی دیگر از کشتی‌گیران شورا با واکنش به ایشان اعلام کرده: «بشین سر جات!». سپس کشتی‌گیر اول با حمله به سمت او قصد زدن فن«درخکن» داشته که با ممانعت شهردار تهران مواجه شده و ایشان گفته:‌ «درخکن در تخصص ماست جیگرم، یه فن دیگه امتحان کن!» بعد مجدداً این کشتی‌گیر قصد اجرای فن«کنده جمع» داشته که مجدداً شهردار تهران روی شانه ایشان زده و گفته:‌«کنده‌هاشم برای خودمونه!»، در نهایت ایشان تصمیم گرفته:‌«کلید سالتو بزند» که رئیس جمهوری مانع این کار شده و گفته: «بالاغیرتاً کلید ما رو ژاژخایی نکنید!»، کشتی‌گیر موردنظر تصمیم می‌گیرد که فن«سگک اوج بند بزند» که یکی از فعالان حقوق حیوانات جلوی ایشان را گرفته و می‌گوید: «همون طور که سگ فحش نیست، سگک هم فن نیست!» در نهایت ناظر تشک به دلیل کم‌کاری به این کشتی‌گیر و عضو شورای شهر، دستور می‌دهد که به خاک برود.

ببینید عزیزان این وضعیت شورای شهر ما است، خوشبختانه این وضعیت شورای شهر ما«نخواهند بود» و از این به بعد افرادی در شورای شهر حضور دارند که به جای دست به یقه شدن با دیگران و لنگ انداختن برای اعضای دیگر، با استفاده از امکاناتی که قانون در اختیارشان گذاشته در شورای شهر به فکر مشکلات مردم خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها رو چه به شورای شهر آنها درکی از مسایل شورا ندارند همه ی آنها را باید از شورا بیرون کنند

    • بدون نام

      منتظر باش تا مشکلاتت حل بشه حتما حل میشه فعلا به ژاژخاییت برس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج