جاباما
۵۳۶۴۱۹
۷ نظر
۵۰۲۸
۷ نظر
۵۰۲۸
پ

این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!

موفقیت ساده به دست نمی آید، هر کسی باید از جایی شروع به کار کند. از ستاره های هالیوود گرفته تا رئیس جمهور آمریکا، بسیاری از افراد مشهوری که امروزه نامشان را از زبان این و آن می شنوید، روزی هیچ چیزی نداشتند اما با تلاش فراوان توانستند صاحب همه چیز شوند.

برترین ها: موفقیت ساده به دست نمی آید، هر کسی باید از جایی شروع به کار کند. از ستاره های هالیوود گرفته تا رئیس جمهور آمریکا، بسیاری از افراد مشهوری که امروزه نامشان را از زبان این و آن می شنوید، روزی هیچ چیزی نداشتند اما با تلاش فراوان توانستند صاحب همه چیز شوند. ستاره هایی که در اینجا به شما معرفی می کنیم، از جمله ستاره هایی بودند که کارشان را از رستوران آغاز کردند.
جنیفر هادسون- Burger King
جنیفر هادسون، برنده جایزه اسکار، در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه ای اعتراف کرد که او پیک رستورانی در شیکاگو بوده است. او حتی هنگامی که می خواسته سفارشات غذاها را تحویل افراد دهد، برایشان آهنگ می خواند، اما حالا یکی از موفق ترین افراد جهان و خود صاحب شعبه ای از این رستوران زنجیره ای است.
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
اوا لونگوریا- Wendy
اوا لونگوریا در یک شو تلویزیونی در سال 2013 اعلام کرد که روزی کارمند رستوران وندی در تگزاس بوده است. «دست پخت من عالی بود. من این کار را از 18 سالگی آغاز کردم چون مجبور بودم که هزینه تحصیل ام را خودم بپردازم. کار در وندی به نظرم یکی از بهترین تجربه های زندگی من بوده است.»
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
ریچل مک‌آدامز- McDonald
ریچل مک‌آدامز یکی از موفق ترین بازیگران نسل جوان امروز است اما در قدیم همه چیز به گونه ای دیگر بود. او به مدت ۳ سال در مک دونالد کار می کرد، اما خودش اعتراف کرده که به هیچ وجه کارمند نمونه ای نبوده است. «من یک بار ماشین آب میوه گیری را شکستم. من در سن ۱۶ سالگی مسئول تئاتر کودکان بودم اما از آنجا که حقوق پایینی داشت، شغل ام را تغییر دادم. مک دونالد مکان خوبی برای کار کردن است.»
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
باراک اوباما- Baskin-Robbins
اگر چه باراک اوباما اکنون یکی از بزرگ ترین و قدرتمندترین افراد جهان است اما زمانی بود که او هم مانند بسیاری از مردم عادی مجبور بود برای هزینه های زندگی اش، کار کند. او در مجموعه بستنی بسکین رابینز کار می کرد و از نظرش کار طاقت فرسایی بود. جالب است که او اکنون علاقه زیادی به بستنی ندارد.
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
پینک- McDonald
پینک هم ستاره دیگری است که در رستوران های زنجیره ای مک دونالد کار می کرد، جایی که از آن متنفر بود. او می گوید: «کار کردن در آنجا مانند یک کابوس بود آنقدر که حاضر نیستم دیگر پایم را آنجا بگذارم. من تلاش زیادی برای رسیدن به آرزوهایم کردم اما هیچوقت اصل خودم را فراموش نمی کنم. خانواده ام اعتقاد داشتند که من خودم باید برای زندگی ام تلاش کنم که در نهایت نیز موفق به این کار شدم.»
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
جیمز فرانکو- McDonald
جیمز فرانکو زندگی خود را مدیون کار کردن در مک دونالد است به طوری که در سال 2015 مقاله ای برای تحسین این رستوران زنجیره ای نوشت. «تنها چیزی که می دانم این است که هر وقت به مک دونالد احتیاج داشتم، کنارم بود، حتی زمانی که تمام اطرافیان تنهایم گذاشتند.» او حتی تجربیات خود را از این که چگونه لهجه اش را برای برقراری ارتباطی بهتر با مشتریان تغییر می داد، با مردم به اشتراک گذاشت.
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
گوئن استفانی- Dairy Queen
بی شک رستوران دیری کوئین نقش مهمی در زندگی گوئن استفانی بازی می کند. بله، در همین رستوران بود که این ستاره به همراه چند تن دیگر گروه موسیقی خود را شکل دادند. به بیان دیگر، گوئن موفقیت خود را مدیون این رستوران است.
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
سیل- McDonald
در سال 2011، خواننده بریتانیایی، سیل، اعتراف کرد که کار کردن در مک دونالد یکی از بدترین تجربه های زندگی اش بوده است. او تنها 16 سال داشت که وارد این رستوران شد و مجبور بود که یک یونیفرم قهوه ای که 2 سایز کوچک تر از خودش بود را نیز به تن کند. او می گوید: «من تنها 2 هفته آنجا بودم و به محض اینکه اولین حقوقم را دریافت کردم، پا به فرار گذاشتم.»
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
Jay Leno- McDonald
قبل از این که جی لنو یکی از مشهورترین کمدین های جهان شود، در مک دونالد ماساچوست به عنوان پیک مشغول به کار بود. زمانی که صحبت از تجربه کاری در این رستوران می شود، او می گوید که دوران سختی را پشت سر گذاشته است.
این ستاره ها روزی در رستوران کار می کردند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      عالی

    • بدون نام

      حقشون سرمایه ای که الان دارن

    • بدون نام

      مک دونالد چقدر ایجاد اشتغال کرده بوده !!!!

    • سلی

      جونم اوباما دوسش دارم

    • بدون نام

      هرکه باید کوشش کند نمیدانیم عاقبت چه میشود شاید روزی پسران تجاران بزرگ به قدرت نرسیده و کسی که حقشونه بحق شان برسند.

    • zayn girl^^

      پس زین چی که گارسون بوده؟؟؟؟؟

    • آرامش

      و همچنین نیکی میناژ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج