۵۳۶۴۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«عاشقانه» بهزاد فراهانی در تماشاخانه ایرانشهر

بهزاد فراهانی که اکنون نمایش "مطرب" را در سالن استاد سمندریان به روی صحنه دارد، از اجرای این نمایش در پردیس خاوران خبر داد.

هنرآنلاین: بهزاد فراهانی که اکنون نمایش "مطرب" را در سالن استاد سمندریان به روی صحنه دارد، از اجرای این نمایش در پردیس خاوران خبر داد.
«عاشقانه» بهزاد فراهانی در تماشاخانه ایرانشهر

بهزاد فراهانی نویسنده و کارگردان نمایش "مطرب" با بیان این موضوع که در این نمایش، مطرب به معنای طرب افزایی است، یادآور شد: در این اثر نمایشی حدود ۲۰ بازیگر پیر و جوان ایفای نقش می‌کنند که همگی در زمینه هنر بازیگری بسیار مجرب هستند.

کارگردان نمایش "گل و قداره" با اشاره به اینکه نمایش "مطرب" در خصوص مسایل اجتماعی و نمایشی عاشقانه است، خاطرنشان کرد: حدود یک سوم از این نمایش موسیقی فولکوریک و ملی کشورمان است که اشعار آن را خود سروده‌ام و سازهایی چون تار، سه تار، کمانچه، تنبک و دایره در آن استفاده شده است.

او تاکنون استقبال از این نمایش را توسط تمامی سنین مخاطبان مطلوب عنوان کرد و خاطر نشان کرد: نمایش "مطرب" پس از اجرا در تالار استاد سمندریان در پردیس خاوران نیز به روی صحنه خواهد رفت.

بازیگران این نمایش بر اساس ورود به صحنه شقایق فراهانی، سانیا سالاری، وحید دهشکار، مسعود رحیم‌پور، فهیمه رحیم‌نیا، ابوالفضل شاه‌کرم، حمید صفایی، علی طاهری، نگین ابدالی، زهرا روشن‌ضمیر، علی بی‌غم، بهزاد فراهانی، مهسا اقبالی، سیاوش خادم حسینی، حسن یارلو، انسی رمضانی، حمید یعقوبیان، ملیکا رضی، محمد آقا محمدی و عبداِله احسانی هستند.

نمایش "مطرب" از ۲۱ اردیبهشت‌ماه به روی صحنه رفته است و تا ۲۲ خرداد ماه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ در تالار استاد سمندریان اجرا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج