۵۳۶۴۵۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لنوو، چند لپ تاپ جدید معرفی کرد

اگر قصد دارید به زودی یک لپ تاپ جدید خریداری کنید، بد نیست نگاهی به محصولات جدید لنوو بیاندازید. لپ تاپ های جدید لنوو برای کاربران با بودجه محدود یا دانشجوها طراحی شده اند. البته گیمرهایی که قصد خرید لپ تاپی میان رده دارند یا افرادی که به لپ تاپ های هیبرید علاقمند هستند نیز از دیگر مشتریان این لپ تاپ ها خواهند بود.

وب سایت تک شات: اگر قصد دارید به زودی یک لپ تاپ جدید خریداری کنید، بد نیست نگاهی به محصولات جدید لنوو بیاندازید. لپ تاپ های جدید لنوو برای کاربران با بودجه محدود یا دانشجوها طراحی شده اند. البته گیمرهایی که قصد خرید لپ تاپی میان رده دارند یا افرادی که به لپ تاپ های هیبرید علاقمند هستند نیز از دیگر مشتریان این لپ تاپ ها خواهند بود.
لنوو، چند لپ تاپ جدید معرفی کرد

ابتدا با لنوو IdeaPad شروع می کنیم. لنوو مدل های جدید ۳۲۰، ۳۲۰s و ۷۲۰s را از مجموعه لپ تاپ های IdeaPad معرفی کرده است. صرف نظر از مدل شان، می توان هر یک از این لپ تاپ ها را نهایتا با پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i۷ خریداری کرد. سایر مشخصات آنها بستگی به سلیقه مشتری دارد، مشخصاتی مانند اندازه نمایشگر، رم، کارت گرافیک و غیره. مدل ۳۲۰ در دو نوع ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه شده و از حداکثر شانزده گیگ رم پشتیبانی می کند.

مدل ۳۲۰s در انواع چهارده و پانزده اینچی و نهایتا هشت گیگابایت رم عرضه می شود. مدل ۷۲۰s فقط در یک نوع چهارده اینچی و کارت گرافیک GT۹۴۰MX عرضه می شود و از حداکثر شانزده گیگابایت رم پشتیبانی می کند.

لنوو، چند لپ تاپ جدید معرفی کرد

برای علاقمندان به بازی، لپ تاپ لنوو لژیون Y۹۲۰ را معرفی می کنیم که مجهز به پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i۷ است. نمایشگر ۱۷.۳ اینچی، کارت گرافیک GeForce GTX ۱۰۷۰ و هشت گیگابایت رم از دیگر ویژگی های آن است.

لنوو Flex ۵ دیگر محصولی است که با هدف جلب مشتریان علاقمند به لپ تاپ های تاشو هیبرید عرضه شده است. این مدل در دو نوع چهارده و پانزده اینچی عرضه شده و از حداکثر شانزده گیگابایت رم پشتیبانی می کند، به پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i۷ مجهز است و کارت گرافیک GTX۹۷۰MX روی آن قرار دارد.

لنوو، چند لپ تاپ جدید معرفی کرد

هنوز زمان عرضه و قیمت این لپ تاپ ها اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج