۵۳۶۷۱۶
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

تحویل اولین لامبورگینی چنتناریو در آمریکا

یکی از کمیاب ترین خودروهای جهان روز جمعه در آمریکا تحویل داده شد. این یکی از ۴۰ نمونه لامبورگینی چنتناریو بود که در نمایندگی Newport Beach در کالیفرنیا به صاحبش تحویل داده شد.

مجله سخت افزار: یکی از کمیاب ترین خودروهای جهان روز جمعه در آمریکا تحویل داده شد. این یکی از ۴۰ نمونه لامبورگینی چنتناریو بود که در نمایندگی Newport Beach در کالیفرنیا به صاحبش تحویل داده شد. این خودروی سوپر اسپرت توسط برنامه لامبورگینی به نام Ad Personam طراحی شده است. این برنامه به صاحب خودرو اجازه میدهد که همه چیز از دوخت صندلی تا طراحی داخلی و خارجی را به سلیقه شخصی خود انتخاب کند.


تحویل اولین لامبورگینی چنتناریو در آمریکا

بدنه فیبر کربنی این خودرو برخلاف آنچه که از لامبورگینی انتظار میرود با خطوط آبی رنگی برجسته شده است. این خطوط در اسپویلر عقب و پره های دیفیوزر قابل مشاهده است. در طراحی کابین ماشین نیز به طور گسترده از صندلی های دست دوز تا کنسول از فیبر کربن استفاده شده است. با وجود اختیار عملی که لامبورگینی به صاحبان خودرو داده است، انتظار میرود که هیچکدام از این 40 خودرو مشابه یکدیگر نباشند. طراحی چنتناریو مشابه مدل آونتادور است. پیشرانه 12 سیلندری با آرایش V شکل، 6.5 لیتری در پشت خودرو جای گرفته است. قدرت خروجی چنتناریو 759 اسب بخار و 508 فوت-پوند گشتاور است که این چنتناریو را به قدرتمندترین خودروی تولید شده توسط لامبورگینی تبدیل میکند. این خودروی 1.5 تنی 0 تا 100 کیلومتر را تنها در 2.7 ثانیه طی می کند و سرعت نهایی آن 350 کیلومتر بر ساعت است. سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان پذیری هر چهار چرخ نیز در چنتناریو بکار رفته است تا کنترل ماشین در سرعت های بالا و پیچ ها بسیار آسان باشد.

در مجموع تنها 40 شخص خوش شانس و ثروتمند در جهان می توانند صاحب این خودروهای لوکس شوند. 20 نمونه از این خودرو کوپه و 20 نمونه‌ی دیگر آن رودستر می باشند. تحویل این خودروها نیز در طول سال ادامه خواهد داشت. چنتناریو به مناسبت جشن تولد صد سالگی موسس شرکت لامبورگینی "فروچیو لامبورگینی" ساخته شده است و اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس 2016 از آن رونمایی شد. قیمت گذاری برای مدل کوپه چنتناریو از 1.9 میلیون دلار شروع می شود، در حالیکه قیمت مدل رودستر آن 250 هزار دلار بالاتر است. باوجود تمام این اعداد و ارقام، جالب است بدانید که تک تک این خودروها حتی قبل از آنکه مرحله ساخت آنها به اتمام برسد، به فروش رسیده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج