۵۳۶۹۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سریال «سر دلبران» به ماه رمضان نمی‌رسد

در حالی که قرار بود سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی در ماه رمضان امسال از شبکه دو به روی آنتن برود، اما گویا به دلیل عدم تصویربرداری سکانس های باقی مانده ، این مجموعه در ماه رمضان امسال از شبکه دو به روی آنتن نخواهد رفت و مدیران این شبکه باید جایگزینی برای آن پیدا کنند.

خبرگزاری رکنا: در حالی که قرار بود سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی در ماه رمضان امسال از شبکه دو به روی آنتن برود، اما گویا به دلیل عدم تصویربرداری سکانس های باقی مانده ، این مجموعه در ماه رمضان امسال از شبکه دو به روی آنتن نخواهد رفت و مدیران این شبکه باید جایگزینی برای آن پیدا کنند.
سریال «سر دلبران» به ماه رمضان نمی‌رسد

محمد حسین لطیفی که تاکنون مجموعه های «صاحبدلان»، «دودکش» و «پادری» را به عنوان سریال های مناسبتی ماه رمضان جلوی دوربین برده است، قرار بود برای ماه رمضان امسال هم سریال «سر دلبران» به کارگردانی او از شبکه دوم سیما پخش شود.

سریال «سر دلبران» محصول سازمان اوج که پیش تر از سوی سیدعلی حمیدی قائم مقام سیما به عنوان گزینه اصلی شبکه دو سیما برای پخش در ماه رمضان از آن یاد شده بود، از گردونه پخش در این ایام حذف شد. این رسانه نوشته که دلیل نرسیدن این سریال به ماه رمضان به حساسیت و وسواس محمدحسین لطیفی و ادامه تصویربرداری این سریال است. لطیفی می خواهد این تصویربرداری این مجموعه با تمرکز بیشتری انجام شود و به پخش برسد.

محمدکاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش سلطانی و رضا توکلی از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج