۵۳۶۹۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پایانی بر ماجراهای «پسر جهنمی»

گی یرمو دل توروی مکزیکی که بیشتر و پیشتر از همتاهای مستعدش الفونسو کوارون و اله خاندرو گونزالز ایناریتو باب همکاری را با استودیوهای هالیوودی گشود، هفته پیش تصریح کرد بحث تولید قسمت سوم فیلم فانتزی و تقریباً کمیک بوکی «پسر جهنمی» تا آینده دور منتفی شده است.

روزنامه بانی فیلم: گی یرمو دل توروی مکزیکی که بیشتر و پیشتر از همتاهای مستعدش الفونسو کوارون و اله خاندرو گونزالز ایناریتو باب همکاری را با استودیوهای هالیوودی گشود، هفته پیش تصریح کرد بحث تولید قسمت سوم فیلم فانتزی و تقریباً کمیک بوکی «پسر جهنمی» تا آینده دور منتفی شده است. دل تورو که نسخه های اول و دوم این فیلم را در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ کارگردانی کرد و دومی را به نام جنبی و تکمیلی «ارتش طلایی» هم مزین ساخت، بسیار مایل بود قسمت سوم را نیز بسازد و یک بار دیگر از رانی پرلمن برای ایفای نقش اصلی بهره گیرد.
پایانی بر ماجراهای «پسر جهنمی»
ساعاتی بعد از اعلام لغو ساخت «پسر جهنمی ۳» پرلمن نیز در پیامی شوخی ـ جدی روی اینستاگرام خود آورد: «مردم مهربان، پسر جهنمی هم مثل بسیاری از آحاد دیگر این ملت بیکار شده و اوضاعش به سختی می گذرد. شغلی برای او پیدا کنید!» دل تورو دو ماه پیش در یک پرس و جوی اینترنتی جواب مثبت قاطعی از جمع هواداران Hellboy برای تولید قسمت بعدی این فیلم گرفته بود اما این امر هم استودیوی سازنده «پسر جهنمی» را به استمرار این پروژه مجاب نکرد.
دل تورو هفته پیش گفت: من با ران پرلمن نیز صحبت کرده و به توافق های لازم رسیده بودم. به واقع من در ارتباط با نزدیکانم و افراد حاضر در این پروژه و بازیگران و نسخه های قبلی پسر جهنمی مشکلی نداشتم و معضل زمانی پیش آمد که مدیران اجرایی استودیوها اداره مسایل را در دست گرفتند و شروع به صدور آرایی تازه کردند. من هنوز گوش به زنگ هستم تا اگر تحول تازه ای پیش آمد به اطلاع همگان برسانم اما حقیقت آن است که انتظار چنان تغییری را ندارم و گمان نمی کنم که بخواهند این فیلم ها را از نو در مسیر تولید قرار بدهند. عجیب است که اکثر قریب به اتفاق آدم ها موافق با پیگیری این مسایل و سری فیلم ها هستند الا کسانی که از دو فیلم نخست بسیار هم بهره مند شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج