۵۳۷۰۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ از صف انتخابات نرووو سمیه!

چند سالی از ازدواج محسن و سمیه می‌گذشت. جزو معدود زوج‌هایی بودن که می‌دیدم رابطه‌شون رو مثل روز اول حفظ کردن! یعنی اوج صمیمیت‌شون این بود که با هم برن پارک و با هماهنگی قبلی وقتی از کنار همدیگه رد میشن، شونه یکی بخوره....

محمدامین فرشادمهر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

چند سالی از ازدواج محسن و سمیه می‌گذشت. جزو معدود زوج‌هایی بودن که می‌دیدم رابطه‌شون رو مثل روز اول حفظ کردن! یعنی اوج صمیمیت‌شون این بود که با هم برن پارک و با هماهنگی قبلی وقتی از کنار همدیگه رد میشن، شونه یکی بخوره به اون‌یکی و جزوه‌هاشون بریزه زمین. بعدش هم بشینن و در حال جمع‌کردن جزوه‌ها، نگاه مکش مرگ ما به همدیگه تحویل بدن! دلیل اصرار بر موندن در همین سطح از رابطه هم این بود که نه کار محسن جور شده بود و نه وامی که قرار بود بگیرن و نه طبیعتا به دلیل قوانین دست و پاگیر علمی بچه داشتن تا مصیبت‌های زندگی‌شون رو گرم‌تر کنه! این انتخابات آخرین شانسی بود که خونواده سمیه به محسن داده بودن. محسن به سمیه دلداری می‌داد که اگه کاندیدای منتخب‌شون رای بیاره، اوضاعشون خوب میشه. محسن تا روز رای‌گیری از هر روش مخ‌زنی‌ای که به‌صورت تجربی و آکادمیک بلد بود استفاده می‌کرد تا آشنا و غریبه رو بکشونه پای صندوق.

بالاخره موعد رای‌گیری رسید. چندین ساعت از ایستادن توی صف گذشته بود و بعضی از مردم به خاطر خستگی و گرما از صف جدا می‌شدن. محسن دونه دونه دنبالشون می‌دوید و با صحبت و خواهش و استدلال و چک و لگد برشون می‌گردوند توی صف. توی همین بگیر و بیارها وقتی محسن قفل عصایی به دست و خسته، با یه شکار جدید به سمت صف برمی‌گشت، دیدن صحنه‌ای غیرمنتظره کمرش رو شکوند. باورش نمی‌شد! سمیه از صف خارج شده بود و داشت می‌رفت! محسن که کار رو تموم شده می‌دید، به زور خودش و شکارش رو دنبال سمیه کشوند و بریده بریده گفت: نرووو سمیه! اگه بری نمیگن گرم بود، شلوغ بود، میگن امیدش رو از دست داده بود، میگن مشکل از دختره بوده، میگن حتما پرپکانش نمی‌شده. نرووو سمیه، نرووو! همین لحظه ماموران نیروی انتظامی سر رسیدن و محسن رو به جرم مزاحمت دستگیر کردن. محسن هرچی توضیح می‌داد بابا به خدا زنمه اون‌ها می‌گفتن رییس هیات نظارت بر حوزه رای گیریه! بعد از کلی جر‌و‌بحث تازه متوجه شد منظور ماموران، اون آقاییه که دستش رو گرفته بود و داشت واسه رای دادن می‌کشوندش توی صف!

بالاخره نتیجه انتخابات اومد. محسن به خواسته‌اش رسیده بود و کاندیدای مورد نظرش رییس‌جمهور شده بود. محسن همیشه بد می‌آورد ولی این‌بار راضی بود. اوضاعش بهتر شده بود و رفاه مناسب و رفقای بامعرفت و زندانبان‌های مهربون داشت. سمیه رو هم حتی بیشتر می‌دید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج