جاباما
۵۳۷۰۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ سریال ادامه‌دار کشف تخلفات انتخاباتی!

دونالد ترامپ که برای بازدید از یکی از کشورهای عربی به منطقه آمده بود، بدون این که موفق به دیدار با روسای سیاسی بلند پایه این کشور شود، راهی آمریکا شد... . در همین رابطه یکی از نزدیکان ترامپ به خبرنگار ما گفت: «راستش در این سفر، دختر آقای ترامپ....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دونالد ترامپ که برای بازدید از یکی از کشورهای عربی به منطقه آمده بود، بدون این که موفق به دیدار با روسای سیاسی بلند پایه این کشور شود، راهی آمریکا شد... . در همین رابطه یکی از نزدیکان ترامپ به خبرنگار ما گفت: «راستش در این سفر، دختر آقای ترامپ نتوانست ما را همراهی کند و آقای ترامپ، خودش به تنهایی راهی این کشور شد ولی متاسفانه در کاخ هر کدام از مسئولان بلند‌پایه این کشور عربی رفتیم، وقتی از آیفون تصویری دیدند دختر آقای ترامپ همراه‌شان نیست، به این بهانه‌ها که پادشاه خونه نیستن... وزیر سرما خوردن... وکیل کار دارن... ما را پیچاندند! راستش آقای ترامپ اصلا فکر نمی‌کرد تا این حد روابطش با کشورهای عربی خانواده‌محور باشد!

دانشمندان اعلام کردند، توانسته‌اند قرص کوچکی بسازند که تمام نیازهای تغذیه‌ای انسان در طول روز را تامین می‌کند و با خوردن یک عدد از این قرص‌ها، یک انسان بزرگسال، دیگر نیازی به خوردن و آشامیدن هیچ نوع خوراکی و غذایی ندارد. به گزارش خبرنگار ما، در نشست خبری اعلام این کشف بزرگ علمی که جهان علم را تکان داد، یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری ۴۰ ساله اصولگرایان هم حاضر بود. نامبرده، پس از اعلام خبر این کشف با عصبانیت مراسم را ترک کرد اما قبل از ترک سالن با صدای بلند به این کشف اعتراض کرد و گفت: «این دیگه چه وضعشه؟ شما نمی‌گین با این کشفیات‌تون کلا وعده‌های انتخاباتی ما رو زیر سوال می‌برین؟ حالا ما چطوری این همه آدم سیر رو راضی کنیم بهمون رای بدن؟!».

شورای کشف تخلفات انتخاباتیِ انتخاباتِ ۴۰ سال قبل اصولگرایان، در بیانیه‌ای فهرست جدیدی از تخلفات دولت ۴۰ سال قبل را در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، رو کرد. در بخش‌هایی از فهرست تخلفات کشف شده، آمده است:
«۱- باريك بودن شکاف انداختن رای در صندوق! متاسفانه بسیاری از طرفداران ما چون برای انداختن برگه رای‌شان در صندوق مجبور بودند از سد این شکاف بگذرند، عملا رای دادن هر کدام از طرفداران ما، یک ساعتی طول کشید و لازم بود دست اندرکاران امر، یا اندازه شکاف‌ها را تغيير دهند یا زمان رای‌گیری را تا سه روز تمدید نمایند!
۲- وجود خودکارهای مشکوک در حوزه‌های رای‌گیری: این خودکارهای هوشمند به نوعی طراحی شده بودند که اگر کسی می‌خواست نام کاندیدای ما را روی برگه رای بنویسد، خودکار شروع می‌کرد با او صحبت کردن و می‌گفت: داداش من! خواهر من! ننویس... یادت رفته دوره‌های قبل رو؟ و در ادامه هم آهنگی از خواننده‌ای به نام تتلو پخش می‌کرد که شنیدن همین آهنگ، کلا نظر رای‌دهنده را به شدت عوض می‌کرد!
۳-بعضا مشاهده می‌شد که در برخی حوزه‌های رای‌گیری به رای‌دهنده‌ها گفته می‌شد، می‌توانند به هر کاندیدایی که دل‌شان خواست رای بدهند؛ در حالی‌که همه می‌دانند که انسان باید در امور مهم به عقلش رجوع کند نه دلش!
۴-در برخی حوزه‌های رای‌گیری، در راستای اهدافی مشکوک تعدادی آب سرد کن و لیوان یک‌بار مصرف قرار داشت و از دولتی که ما را متهم به دادن وعده‌های شکمی به مردم می‌کرد، واقعا بعید بود که با آب خنک، رای مردم را به نفع خودش برگرداند... هر چند که همه ما می‌دانیم در هوای گرم و صف طولانی، هیچ چیز نمی‌تواند مثل یک لیوان آب خنک، جگر آدم را حال بیاورد و رای‌اش را برگرداند!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج