۵۳۷۴۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تشکیل کارگروهی برای تعیین وظایف وزارت ورزش

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در مجلس برای رسیدگی به لایحه وظیفه و تشکیلات وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در مجلس برای رسیدگی به لایحه وظیفه و تشکیلات وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگویی،‌ اظهار کرد: در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه کلیات لایحه وظایف و تشکیلات وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسید.

وی در دفاع از تصویب این لایحه گفت: جالب است سال ٩٠ مجلس دولت را موظف به ارائه این لایحه کرده لیکن با تاخیر ٥ ساله آخر اسفند ماه این لایحه تسلیم مجلس شده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس اضافه کرد: گر چه لایحه دارای اشکالات زیادی است اما با تصویب کلیات، راه ورود برای اعمال اصلاحات در لایحه باز می‌شود. در هر صورت قانون ورزش ما مربوط به پنجاه سال قبل است و ضرورت بازنگری در آن و تصویب قانونی مدرن و متناسب با مقتضیات روز ضروری است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: با توجه به اهمیت این لایحه و لزوم بررسی ابعاد مختلف آن مقرر شد، کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان و دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود تا به جای ارجاع به کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون اصلی، کمیسیون ویژه‌ای مرکب از منتخبین کمیسیون‌های برنامه و بودجه، فرهنگی و اجتماعی تشکیل و کار رسیدگی به این لایحه به آن کمیسیون محول شود. در غیر این صورت کارگروهی در کمیسیون برنامه و بودجه تشکیل تا با اعمال نقطه‌نظرات اعضا، مرکز پژوهش‌ها، سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش و جوانان این لایحه با جامعیت کامل به صحن علنی تسلیم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج