۵۳۷۵۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا استقلال بازیکن نمی‌خرد؟

استقلال منصوریان روزهای خوبی را پشت‌سر می‌‌گذارد اما شرایط فصل بعد تیم به مهمترین دغدغه هواداران تبدیل شده است.

شهروند: استقلال منصوریان روزهای خوبی را پشت‌سر می‌‌گذارد اما شرایط فصل بعد تیم به مهمترین دغدغه هواداران تبدیل شده است. چرا که هیچ‌کسی نمی‌داند تکلیف نقل و انتقالات آبی‌پوشان چه خواهد شد. اما برنامه کادر فنی و مدیران این باشگاه برای آینده چیست؟

آنهایی که قرارداد دارند

علیرضا منصوریان در نامه‌ای کتبی ‌به مدیران باشگاه اعلام کرده قرارداد اکثر بازیکنان اصلی این تیم در فصلی که گذشت تمدید شود. در شرایط کنونی سید مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی تا پایان فصل ٩٨-٩٧ با این تیم قرارداد دارند و به همین شکل دروازه‌ این تیم برای دو‌سال آینده هم بیمه است. علی قربانی، فرشید اسماعیلی،‌ فرشید باقری،‌ هرایر مگویان و محسن کریمی بازیکنانی هستند که تا پایان فصل ٩٧-٩٦ قرارداد دارند و نگرانی برای آنها وجود ندارد. گفتنی است خسرو حیدری و میلاد زکی‌پور نیز فصل ٩٨-٩٧ قراردادشان تمام می‌شود.

داستان این ١٠ نفر!

بلاتکلیفی ١٠ نفر از ستاره‌های تاثیرگذار آبی‌ها اما ماجرایی است که باعث ناراحتی هواداران شده است. سیدمجید حسینی،‌ بهنام برزای،‌ جابر انصاری،‌ وریا غفوری،‌ امید ابراهیمی،‌ امید نور افکن،‌ کاوه رضایی،‌ یعقوب کریمی،‌ رابسون جان‌واریو، ‌لئوناردو پادوانی نفراتی هستند که منصوریان اصرار به تمدید قرارداد تمام آنها دارد. مدیران باشگاه استقلال البته برای تمدید قرارداد با اکثر این اسامی به توافق رسیده‌اند به‌جز رضایی و نورافکن! با این وجود بعد از بازی برگشت هفته آینده تیم مقابل العین به صورت رسمی تکلیف قرارداد تمام بازیکنان تیم که منصوریان خواهان تمدید قراردادشان است روشن خواهد شد.

شروط سخت کاوه!

کاوه رضایی ستاره بی‌چون‌و چرای آبی‌ها در فصل گذشته بدون هیچ تردیدی در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد. گفته می‌شود این مهاجم پیشنهادی ٢‌میلیارد تومانی از باشگاه سپاهان دریافت کرده است، اما مبلغ پیشنهادی‌اش به استقلال (گفته می‌شود او و مدیربرنامه‌هایش پیشنهاد افزایش ٢٠ تا ٣٠‌درصدی مبلغ قرارداد را ارایه داده‌اند) هنوز مورد تأیید مقامات باشگاه قرار نگرفته است. ضمن این‌که کاوه تأکید دارد حق فسخ قرارداد بدون پرداخت پول رضایت‌نامه در صورت داشتن پیشنهاد خارجی مناسب برای او در نظر گرفته شود. با این حال به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک حل‌وفصل خواهد شد و قرارداد کاوه تمدید می‌شود.

نورافکن یا می‌ماند یه به اروپا می‌رود

امید نورافکن بدون‌شک پدیده امسال فوتبال ایران بود که آینده‌ای درخشان دارد. او از ماه‌ها قبل با مدیربرنامه‌هایش به باشگاه استقلال پیشنهاد افزایش رقم قرارداد را ارایه داده بود. قرارداد این بازیکن هم بعد از بازی هفته آینده با العین تمام می‌شود. نورافکن تأکید ویژه‌ای دارد که بتواند با یک رقم بسیار خوب قرارداد خود را تمدید کند. اما درسال منتهی به جام‌جهانی نیم نگاهی هم به لژیونر شدن دارد تا بلکه بتواند اعتماد کی‌روش را جلب کند و مسافر روسیه باشد. با این حال تمام تلاش باشگاه این است که نورافکن را در تیم نگه دارند.

کنعانی‌زادگان؛ اخراج!

محمدحسین کنعانی‌زادگان که با کلی جنجال راهی استقلال شده بود،‌ دو اشتباه مرگبار در دو بازی ابتدایی تیم انجام داد و سپس رباط صلیبی پاره کرد و از لیست تیم خارج شد. او که حالا در اتفاقی حیرت‌انگیز توسط کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شده، قطعا با تصمیم باشگاه از این تیم جدا خواهد شد چون منصوریان تمایلی به بازگشت او به لیست تیمش ندارد. پژمان منتظری مدافع ملی‌پوش الاهلی قطر هم مذاکراتی با باشگاه برای بازگشت به استقلال انجام داده و به احتمال بسیار قوی با حل مشکلات خانوادگی فصل بعد به این تیم بازخواهد گشت.

پیغام تند به جباروف و لیست منصوریان

در رسانه‌ها اخبار زیادی پیرامون مذاکره استقلال با شایان مصلح، حسن بیت‌سعید، سجاد شهباز‌زاده، رحیم زهیوی،‌ محمد دانشگر و ... مطرح شده است. نکته قابل تامل اینجاست که اولویت منصوریان تمدید قرارداد بازیکنان فعلی باشگاه است. اگر به هر دلیلی با هر کدام از آنها توافق حاصل نشود، از این لیست نفرات جایگزین مشخص خواهند شد. ضمن این‌که روزبه چشمی هم با پایان دوران مصدومیت به استقلال بازخواهد گشت. باشگاه همچنین به دنبال بازگشت سرور جباروف به تیم است. این بازیکن که سپاهانی‌ها هم خواهان تمدید قراردادش هستند،‌ به مدیران استقلال اعلام کرده به‌خاطر مشکات خانوادگی نمی‌تواند با آنها قرارداد ببندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج