۵۳۷۵۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«الیور استون» به گوانتانامو می‌رود!

الیور استون تاکنون برای تلویزیون مستند جنجال برانگیز مصاحبه با رییس جمهور روسیه را ساخته اما قصد دارد رزومه‌اش را در تلویزیون گسترش بدهد.

وب سایت دنیای تصویرآنلاین: طی چند سال اخیر کارگردان‌ها و فیلمسازان بزرگ بسیاری از دنیای سینما به جهان باثبات‌تر تلویزیون قدم گذاشته‌اند. دیوید فینچر، کری فوکوناگا، استیون سودربرگ، وودی آلن، دیوید او راسل، مارتین اسکورسیزی و بسیار نام‌های دیگری بخت‌شان را برروی سریال‌ها آزمایش کردند. تقریبا درحال نزدیک شدن به نقطه‌ای هستیم که دیگر نمی‌شود کارگردانی را پیدا کرد که در تلویزیون کار نکرده.
«الیور استون» به گوانتانامو می‌رود!

نام الیور استون (وال استریت، جی اف کی) را هم در این لیست باید پر رنگ‌ کرد. او تاکنون برای تلویزیون مستند جنجال برانگیز مصاحبه با رییس جمهور روسیه را ساخته اما قصد دارد رزومه‌اش را در تلویزیون گسترش بدهد. از آن جایی که نام استون بر روی پروژه خورده بدون شک باید دنبال جنجال‌های همیشگی آثارش بود. پروژه با نام «گوانتانامو» برگرفته از مشهورترین و البته بدنام‌ترین زندان‌ جهان است. کمپانی واینستاین تلویزیون حقوق «گوانتانامو» را به عنوان سریالی چند فصلی به دست آورده. داستان قرار است بر روی تمام افرادی که با زندان گوانتانامو در ارتباط اند تمرکز کند. خالق سریال دنیل وال( واحد، به من دروغ بگو) است و تمام قسمت‌های فصل اول را الیور استون کارگردانی خواهد کرد.

گوانتانامو (یا گیتمو) اشاره دارد به پایگاه نیروی دریایی امریکا در خلیج گوانتانامو،کوبا، که در آن زندان بازداشت‌شدگانی اعم از تروریست‌ها، متهم شدگان به تروریسم و باقی زندانیان وقایع یازده سپتامبر محبوس شده و شکنجه می‌شوند. باراک اوباما قسم خورده بود که این زندان را تعطیل کند اما به دلیل مخالفت‌های سیاسی چنین اتفاقی نیافتاد. فیلم با روایتی از چندین نقطه نظر داستان اتفاقات درون گوانتانامو را بر اساس تحقیقاتی گسترده روایت می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج