۵۳۸۰۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تبریک انجمن علمی گردشگری ایران به روحانی

انجمن علمی گردشگری ایران با صدور پیامی، پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: انجمن علمی گردشگری ایران با صدور پیامی، پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسمه‌تعالی

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمة الله

مشارکت باشکوه و حداکثری مردم ایران و نمایش مردم سالاری دینی در قلب منطقه ای پرآشوب، بار دیگر به بهترین شکل ممکن ثابت کرد که مردم ایران اسلامی در سایه رهبری فرزانه با رفتاری مدنی، مبتنی بر شعور اجتماعی و عقلانیت از تمامی بزنگاه های تاریخی به سلامت و سربلندی عبور کرده و در تلاش برای فردایی بهتر و آینده ای درخشان تر هستند.

انجمن علمی گردشگری ایران؛ ضمن تبریک این حضور درخشان به مردم ایران، مقام معظم رهبری و پیروزی حضرتعالی در این انتخابات، بر اهمیت گردشگری به عنوان پدیده مهم فرهنگی و مهم ترین ابزار تعامل و تبادل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ترویج صلح و دوستی در بین جوامع گوناگون تاکید دارد و همچنان دغدغه های اساسی درحوزه مدیریت سیستمی و کل نگر، هدایت و پیاده سازی برنامه های مدیریتی، خلق فضاهای جدید و تحقق اهداف توسعه پایدار گردشگری کشور دارد.

از این رو به استحضار می رساند؛ با توجه به اهداف و برنامه های اعلام شده حضرتعالی در مناظره ها و نشست های انتخاباتی که جلب سرمایه گذار خارجی، گردشگری و اشتغال را در نظر داشتید، توجه شما را به این امر مهم جلب می نماییم که گردشگری نوعی سرمایه گذاری خارجی است که در بخش‌های مختلف اثرهای انبساطی داشته و توسعه آن کسب درآمدهای ارزی، ایجاد زمینه اشتغال، فروش کالاها و خدمات مورد ‌نیاز گردشگران، توسعه حمل و نقل، توزیع مجدد درآمدها و رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت. تخصیص یک شغل از هر ۱۵ شغل در جهان به این حوزه، حکایت از اهمیت اشتغال زایی این صنعت داشته که تحقق آن ها در گرو مدیریتی کارآمد و تخصصی است.

بر این اساس به استحضار می رساند؛ مدیریت تخصصی با رویکرد نوآوری و کارآفرینی، سیاست گذاری کلان با در نظر داشتن ریسک های این حوزه و همچنین وجود برنامه راهبردی در بخش گردشگری می تواند کلید حل مشکلات موجود باشد که این مهم نیاز با تدبیر حضرتعالی درخصوص بهره مندی از صاحب نظران، کارشناسان و مدیران متخصص گردشگری انجام شدنی است. انجمن علمی گردشگری ایران با خاستگاه علمی و ماهیتی تخصصی و عضویت بیش از ۱۰۰۰ نفر متشکل از دانش آموختگان، اندیشمندان، صاحب نظران، اعضای هیات علمی، دانشجویان و فعالان صنعت گردشگری کشور جهت هرگونه همکاری و مشاوره اجرایی، علمی، پژوهشی در حوزه گردشگری اعلام آمادگی می‌نماید.

سربلندی و توفیق روزافزون حضرتعالی در خدمت به مردم و آبادانی جمهوری اسلامی ایران را آرزومندیم.

با احترام

انجمن علمی گردشگری ایران»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج