جاباما
۵۳۸۱۳۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

رضایی به جدایی از استقلال نزدیک شد

جدایی کاوه رضایی از استقلال را باید جدی گرفت. این بازیکن تعارف را با باشگاه استقلال کنار گذاشته و خواستار دریافت مطالبات فصل پیش است.

ایران ورزشی: جدایی کاوه رضایی از استقلال را باید جدی گرفت. این بازیکن تعارف را با باشگاه استقلال کنار گذاشته و خواستار دریافت مطالبات فصل پیش است. آنچه کاوه را برای گرفتن حقوق و تحت فشار قرار دادن باشگاه استقلال‌ ترغیب کرده، درخششی است که در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. رضایی می‌داند اگر استقلال با خواسته‌هایش موافقت نکند، طبق توافقی که ابتدای فصل داشته بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند استقلال را به سمت دیگر تیم‌ها ترک کند. البته اولویت او استقلال است و دوست دارد در این تیم بماند اما مطمئنا اگر پیشنهاد قابل توجهی برسد، باید او را جدا شده قطعی استقلال در فصل هفدهم دانست. رضایی می‌داند که اگر مقابل استقلال کوتاه بیاید شاید هیچ گاه به مطالباتش نرسد. اتفاقی که کم در این باشگاه رخ نداده و بارها شاهد پرداخت نشدن حقوق بازیکنان بوده‌ایم.

درخشش کاوه رضایی حتی ممکن است زمینه‌ساز صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بشود اما ادامه روند رو به رشد مهاجم استقلال منجر به جدایی‌اش خواهد شد که این خبر خوشایندی برای کادر فنی نیست. کاوه رضایی اکنون به یکی از ارکان کلیدی استقلال بدل شده. او بازیکنی است که به رغم فاصله زیادی که با آقای گل لیگ داشت، در یکی، دوماه اخیر گل‌های ارزشمندی را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است. کاوه در رقابت‌های باشگاهی آسیا ۵ گله است.

آماری که او را پس از مجیدی و برهانی به‌عنوان دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا معرفی می‌کند.

کاوه در شرایطی به این مهم نائل آمده که فقط یک فصل از حضورش در ترکیب آبی‌ها می‌گذرد و بازیکن آنچنان قدیمی و ریشه‌داری در ترکیب استقلال محسوب نمی‌شود. کاوه اما به خوبی پله‌های ترقی را پیموده و هم در گلزنی بازیکن موفقی بوده و هم در ساختن گل. شماره ۹ استقلال به سبب این درخشش مورد توجه تیم‌های قطری است و دور از ذهن نیست که پس از بازی برگشت با العین مقدمات حضور خود در لیگ ستارگان قطر را فراهم کند.

اینکه الاهلی قطر خواهان اوست یا دیگر تیم‌ها هنوز به درستی مشخص نشده اما مدیر برنامه‌های این بازیکن در تلاش است تا پس از پایان بازی‌های آسیایی این بازیکن را با دریافتی مطلوبی به قطر ببرد. زمزمه‌هایی هم مبنی بر پیوستن این بازیکن به لیگ روسیه شنیده می‌شود که شاید به واسطه فیزیک مناسبی که دارد چنین پیشنهادی چندان هم دور از ذهن به نظر نرسد. این پیشنهادها در حالی دور و بر شماره 9 استقلال چرخ می‌زند که خود نیز تمایل بسیاری برای جدایی از استقلال دارد. کاوه در هفته‌های پایانی لیگ درباره جدایی از استقلال پیغام‌هایی از طریق مدیربرنامه‌هایش به باشگاه داده بود. این پیام‌ها به دریافت الباقی حقوقش مربوط می‌شد که باشگاه استقلال تا به امروز خواسته‌های مالی‌اش را فراهم نکرده است.

از سویی مدیریت باشگاه استقلال در مقطعی مخالف سرسخت کاوه بود و حتی به مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرده بود رضایی را نمی‌خواهد! گرچه افتخاری با دیدن درخشش هفته‌های اخیر لااقل در ظاهر خود را حامی آقای شماره ۹ نشان داده اما مدیرعامل باشگاه استقلال اعقتاد دارد که شروط این بازیکن را باشگاه نمی‌تواند برآورده کند و به همین دلیل بهتر است که از استقلال جدا شود. تصمیمی که قطعا با واکنش‌هایی از سوی هواداران هم مواجه خواهد شد اما اینطور که پیداست باشگاه استقلال با مشکلات مالی فراوانی مواجه است و نمی‌تواند درخواست‌های مالی کاوه را جامه عمل بپوشاند اما خواسته‌های کاوه چیست؟ پاسخ این سوال را می‌توان با اندکی کنکاش دریافت. در مذاکراتی که میان کاوه و باشگاه استقلال انجام شده این بازیکن خواستار مطالباتش شده است. رضایی تا امروز ۹۰۰ میلیون از قراردادش را گرفته اما مبلغ ۷۰۰ میلیون از قرارداد اولیه با باشگاه استقلال باقی مانده است. البته بخشی از این پول به صورت چک در اختیار مدیر برنامه‌‌های کاوه رضایی قرار گرفته. چکی که برای اواسط خرداد است اما رضایی و مدیر برنامه‌هایش این چک را پول نمی‌دانند و حتی اگر این چک هم پول شود همچنان ۳۰۰ میلیون دیگر از قرارداد فصل قبل باقی خواهد ماند.

رضایی بازیکنی است که تحت هیچ شرایطی راضی به تمدید قرارداد در این وضعیت نمی‌شود و تا زمانی که باشگاه استقلال همه حق و حقوق فصل پیشش را ندهد قرارداد جدیدی امضا نمی‌کند. قراردادی که طبق توافق باید 20 درصد اضافه شود. در واقع یکی دیگر از شروط رضایی برای ماندن در استقلال نوشته شدن دستمزد یک میلیارد و نهصد میلیونی برای فصل آینده است که بعید است باشگاه استقلال با توان ضعیف مالی و مشکلاتی که با آن دست به گریبان است، بتواند رضایی را برای ماندن در استقلال راضی کند. نتیجه اینکه جدایی کاوه از استقلال را باید باور داشت و شاید برای همین هم هست که منصوریان بر خلاف میل باطنی‌اش با سجاد شهباززاده مذاکراتی انجام داده تا احیانا اگر باشگاه نتوانست با کاوه قراردادی امضا کند، به سراغ این مهاجم برود. البته منصوریان عمیقا دوست دارد کاوه رضایی را برای فصل آینده در اختیار داشته باشد. او می‌داند که پرکردن جای خالی این بازیکن تا چه اندازه دشوار است و استقلال چه چالش‌هایی برای پرکردن جالی خالی شماره 9 خواهد داشت. منصوریان اما برای اینکه همچنان کاوه را در اختیار داشته باشد، باید دست به دامان افتخاری شود و مدیرعامل استقلال را برای تامین مطالبات این بازیکن ترغیب کند. اکنون گفت‌وگو با کاوه رضایی دیگر ثمری ندارد و این بازیکن تمام خواسته‌هایش را مطرح کرده و حاضر نیست بدون دریافت مطالبات سابق و افزایش 20 درصد حقوق فصل آینده با استقلال تمدید کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یلدا

      کاش بمونی فقط همین چون هر جا بری هیچ کس اندازه. ما استقلالی ها دوست نخواهند داشت.

    • طالبی

      چه قراردادی مسخره ای!!! مهدی طارمی که دو برابر این گل زده قردادش نصفه کاوه رضاییه ؟!!

    • من تاجی ام تا چشت دراد

      خدایی تو طارمی رو با کی داری مقایسه میکنی؟
      طارمی تو آسیا با 13 موقعیت 100% خراب کرده رکورد داره
      رضایی تو آسیا با درست کرد 4 موقعیت گل و درصد پاس صحیح بالای 80%
      طارمی با این بازیساز هایی که پرسپولیس داره شاه کار نکرده با این هم موقعیتی که خراب میکنه 18 تا گل زده
      رضایی آمارش واقعا با طارمی قابل مقایسه نیس 8 تا گل و 9 تا پاس گل برای یک مهاجم آمار بدی نیس
      ولی 18 تا گل و 3 تا پاس برای مهاجمی که این هم موقعیت گل داره فکر نمیکنم خوب باشه
      سبک بازی پرسپولیس هجومی و تو هر بازی کم کم 5 تا موقعیت 100% رو طارمی خراب میکنه به نظر شما با داشتن این هم موقعیت طارمی بازیکنی هست که ارزش داشته باشه این همه بزرگش کنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج