۵۳۸۲۰۴
۲ نظر
۵۱۰۲
۲ نظر
۵۱۰۲
پ

طنز؛ چگونه بدون خواندن درس آن را پاس کنیم

طیبه رسول زاده در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

کم‌کم به دوره شیرین امتحانات پایان ترم نزدیک می‌شویم. می‌دانیم که بارها در گوگل سرچ کرده‌اید: «چگونه بدون خواندن درس آن را پاس کنیم» و نتیجه‌ای نگرفته‌اید. اما امروز دیگر سختی‌های‌تان به پایان می‌رسد. چون ما تصمیم گرفته‌ایم به این سوال شما پاسخ دهیم.

بمان: سعی کنید همه جزوه‌های لازم را تکمیل کنید و آن را از اولین دانشجوی دختر کلاس که دیدید بگیرید که اگر در نهایت نتوانستید درس را پاس کنید، عشق را آغاز کرده باشید. سپس هر روز به دفتر استاد مراجعه کنید و نمونه سوالاتی که در امتحان می‌آید را با سماجت از او بخواهید. انقدر اصرار کنید که اگر شما را تحویل حراست دانشگاه نداد، لااقل برای دفع شرتان چند سوال را به سمت‌تان پرت کند. از طرفی شاید در این مراجعه‌های پی‌در‌پی توانستید برگه سوالات امتحانی را هم در فرصتی مناسب پیدا کنید و به دوستان‌تان هم بفروشید.

بگیر: یکی دیگر از روش‌های متداول پاس شدن، دوستی با استاد درس مربوطه است. این روش سطوح متفاوتی دارد که بنا به سختی کار مقدار نمره هم تغییر می‌کند. مثلا با عوض کردن ویندوز لپ‌تاپ استاد، نمره ۱۲؛ با خریدن کتاب استاد نمره ۱۴؛ و با خریدن یک کادوی ناقابل در حد یک کیف چرم یا یک خودنویس برند نمره ۱۸ را از آن خود کنید. نمره ۲۰ کلاس هم نشوید به نفع خودتان است. عزیزانی که کارشان با نمره ۱۰ راه می‌افتد، می‌توانند برای استاد پیام‌های تبریک و فیلم‌های طنز بفرستند یا او را از در کلاس تا خودرو با قربان صدقه‌های بی‌مورد همراهی کنند.

ببین: این روش نخ نما ولی در عین حال کار آمد است. انواع راه‌های تقلب در امتحان وجود دارد که شما بر حسب توانایی‌تان می‌توانید آن را انتخاب کنید.‌ از نوشتن روی برگه و دست و پا و دستمال کاغذی تا بردن هندزفری. اما در این راه چند مانع بزرگ دارید. اول باید مراقب دوربین‌های دانشگاه باشید که حواس‌شان به همه چیز هست. اگر خودتان را لو ندهید از این مرحله رد می‌شوید چون معمولا کسی به این فیلم‌ها توجه نمی‌کند. مشکل بعدی نگاه تیز‌بین و ول‌نکن مراقب‌هاست. آن‌ها جوری به تو زل میزنن که انگار مچت را گرفته‌اند. راه‌حل این مشکل این است که اول جلسه امتحان به او نگویید خسته نباشید و در طول آزمون به او لبخند نزنید. روی برگه‌تان خیمه سنگین بزنید جوری که انگار قربانی تقلب هستید نه متقلب. با دوست‌تان که اهل تقلب نیست هماهنگ کنید. از او بخواهید حالا که تقلب نمی‌رساند مشکوک به‌نظر برسد تا حواس مراقب متوجه او باشد نه شما.

بمیر: روش ناکارآمدی که معمولا در آن موفق نمی‌شوید درس خواندن است. چون در طول ترم در کلاس‌ها حضور نداشته‌اید و از درس چیز زیادی نمی‌دانید و امتحان میان‌ترم هم نداده‌اید، به احتمال زیاد خواندن چندبرگ جزوه در شب امتحان کمکی به شما نمی‌کند. ولی داستانی غم‌انگیز از زندگی‌تان را در انتهای برگه بنویسید و از استاد بخواهید به‌خاطر بیماری‌های متعدد روحی و جسمی که خود و خانواده‌تان با آن درگیر است به شما یک نمره ۱۰ بدهد.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صوری

      حیف که اون موقع که من درس میخوندم٬هیچکی راهنماییم نمی کرد و منم ی اسکل به تمام معنا بودم که حتی سر کلاس خوابمم نمیبرد.
      ما چقدر مظلوم بودیم. نه غیبت نه خواب نه التماس نه پاچه خواری(البته شما همون اسکلو بچسبین ولی نگین که روحیم خرابتر شه).
      :)))

    • شیما

      تقلبببببب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج