۵۳۸۲۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هواوی گوشی جدید Y۶ را معرفی کرد

هواوی به تازگی دو عضو جدید به خانواده گوشی‌‌های Y خود اضافه کرده بود، اکنون نیز هواوی بی‌سر و صدا گوشی اقتصادی Y۶ ۲۰۱۷ را با اندروید مارشملو معرفی کرد.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: هواوی به تازگی دو عضو جدید به خانواده گوشی‌‌های Y خود اضافه کرده بود، اکنون نیز هواوی بی‌سر و صدا گوشی اقتصادی Y۶ ۲۰۱۷ را با اندروید مارشملو معرفی کرد.
هواوی گوشی جدید Y6 را معرفی کرد
اگر از طرفداران گوشی‌های هواوی باشید به احتمال زیاد می‌دانید که همین چند هفته پیش شاهد معرفی دو گوشی در خانواده Y هواوی بودیم. به این ترتیب انتظار می‌رفت تا مدتی خبری از رونمایی گوشی جدیدی در این خانواده از جانب هواوی نباشد.

اما در کمال تعجب هواوی بدون تبلیغ خاصی امروز یک گوشی جدید دیگر به خانواده Y گوشی‌های خود اضافه کرد. این گوشی را در بازار با نام هواوی Y6 2017 خواهیم شناخت و در رده گوشی‌های مقرون به صرفه هواوی قرار می‌گیرد.

همان‌گونه که از نام Y6 2017 پیداست این گوشی همان Y6 سال 2015 است که هواوی پس از ۲ سال دستی بر سر و روی آن کشیده است. به این ترتیب انتظار می‌رود شاهد تغییرات چشم‌گیری در این گوشی نسبت به نسخه قبلی آن باشیم.

از آنجایی که هواوی Y6 2017 در رده گوشی‌های خوش قیمت بازار قرار می‌گیرد در این گوشی شاهد حضور سخت‌افزار قدرتمندی نیستیم، به لحاظ نرم‌افزاری نیز هواوی به جای اینکه در Y6 2017 از اندروید ۷ بهره بگیرید به حضور اندروید ۶ مارشملو در Y6 2017 بسنده کرده است.
هواوی گوشی جدید Y6 را معرفی کرد

در هواوی Y۶ ۲۰۱۷ شاهد حضور پردازنده مدیاتک مدل MT۶۷۳۷T هستیم، این پردازنده چهار هسته دارد و در فرکانس ۱.۴ کار می‌کند. ۲ گیگابایت رم و میزان ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز از دیگر مواردی است که در هواوی Y۶ ۲۰۱۷ شاهد آن هستیم.

صفحه‌نمایش ۵ اینچی از نوع IPS با کیفیت ۷۲۰p و یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپری را می‌توان از سایر مشخصات هواوی Y۶ ۲۰۱۷ نام برد.

در قسمت پشت این گوشی نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است و هواوی Y۶ ۲۰۱۷ در قسمت جلو از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. به این ترتیب باتری و دوربین را می‌توان از نقاط قوت هواوی Y۶ ۲۰۱۷ دانست. در کنار این موارد هواوی در این گوشی امکان استفاده از دو سیم کارت را نیز تعبیه کرده است تا Y۶ ۲۰۱۷ بر روی پیشخوان مغازه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

هواوی طی معرفی این گوشی جدید اشاره‌ای به قیمت و زمان عرضه Y۶ ۲۰۱۷ نداشت اما از آنجایی که سخت‌افزار میان‌رده‌ای را در این گوشی شاهد هستیم انتظار می‌رود با قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو راهی بازار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج