۵۳۸۲۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

استوری های اسنپ چت، گروهی شد

ایسنتاگرام داستان‌های کاربران را اکنون در تب Explore قرار داده است که شامل داستان های می شود که دارای یک هشتگ با استیکر جغرافیایی هستند. اکنون اسنپ چت نیز قابلیت ایجاد داستان‌های جدید به صورت گروهی توسط کاربرانش را معرفی کرده است، داستان‌های که Custom Stories نام دارند.

وب سایت تک شات: اینستاگرام و اسنپ چت احتمالا به صورت تصادفی، قابلیت‌های جدیدی مربوط به بخش Stories اپلیکیشن‌های خود معرفی کرده‌اند. ایسنتاگرام داستان‌های کاربران را اکنون در تب Explore قرار داده است که شامل داستان های می شود که دارای یک هشتگ با استیکر جغرافیایی هستند. اکنون اسنپ چت نیز قابلیت ایجاد داستان‌های جدید به صورت گروهی توسط کاربرانش را معرفی کرده است، داستان‌های که Custom Stories نام دارند.
استوری های اسنپ چت، گروهی شد

از این پس کاربران می‌توانند در اپلیکیشن اسنپ چت یک داستان جدید ایجاد کنند و به دوستان خود امکان دهند تا این استوری جدید را ببینند و اسنپ‌های جدید دیگری به آن اضافه کنند، به این ترتیب در حالت کلی گروهی از کاربران می‌توانند در ایجاد یک استوری سهم داشته باشند. تمامی اسنپ‌های اضافه شده توسط کل گروه قابل دیدن هستند. کاربر هم چنین می‌تواند دسترسی به این استوری را به یک موقعیت خاص محدود کند و اگر هیچ کس اسنپ جدیدی به این استوری اضافه نکند، طی ۲۴ ساعت آینده حذف خواهد شد.

هنوز به صورت واضح مشخص نیست که این استوری‌های مبتنی بر موقعیت توسط سایر افرادی که در نزدیکی آن محدوده هستند قابل رویت است یا اینکه تنها به اعضای گروه محدود است. این داستان‌ها هم چنین می‌توانند به گونه‌ای تنظیم شوند که توسط دوستان دوستان کاربر نیز قابل تغییر باشند.

این روزها قابلیت استوریز در اینستاگرام بسیار در کانون توجه قرار گرفته است در حالی که این قابلیت عیناً از اپلیکیشن اسنپ چت کپی برداری شده است و به نظر می رسد که اسنپ چت در تلاش است با ارایه این قابلیت‌های جدید باز هم توجه کاربرانش را به اپلیکیشن خود جلب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج