جاباما
۵۳۸۲۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نسخه اختصاصی ویندوز ۱۰ برای دولت چین

در حالی که این روزها همه علاقمندان به ویندوز ۱۰ منتظر شنیدن اطلاعات جدید از به‌روز رسانی بعدی این سیستم عامل و ویژگی‌های تازه آن هستند مایکروسافت امروز در اقدامی غیرمنتظرانه نسخه جدیدی از این سیستم عامل با نام China Government Edition معرفی کرد.

وب سایت شهر سخت افزار - جاسم فروزنده: در حالی که این روزها همه علاقمندان به ویندوز ۱۰ منتظر شنیدن اطلاعات جدید از به‌روز رسانی بعدی این سیستم عامل و ویژگی‌های تازه آن هستند مایکروسافت امروز در اقدامی غیرمنتظرانه نسخه جدیدی از این سیستم عامل با نام China Government Edition معرفی کرد. همانطور که از نام این نسخه جدید نیز مشخص است، مایکروسافت آن را برای دولت چین آماده کرده و یک سیستم امنیتی ویژه را برای آن تدارک دیده است.
نسخه اختصاصی ویندوز 10 برای دولت چین

مایکروسافت در زمان معرفی این نسخه جدید از ویندوز ۱۰، اعلام کرد که این کمپانی برای طراحی و آماده سازی این نسخه از ویندوز ۱۰، چیزی در حدود ۲ سال با دولت چین همکاری داشته است. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که نسخه China Government از ویندوز ۱۰ هم اکنون در مرحله تست و ارزیابی خود قرار دارد و به منظور اطمینان از عملکرد در حال حاضر تنها بر روی سه بخش مجزا از سیستم‌های دولت چین پیاده سازی و نصب شده است. مایکروسافت قصد دارد پس از انجام این آزمایشات، این نسخه از ویندوز ۱۰ را بر روی سیستم‌های دیگری به اجرا در آورد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت، نسخه China Government Edition از ویندوز ۱۰ براساس نسخه تجاری یا Enterprise این سیستم عامل طراحی شده اما تنظیمات ویژه‌ای بر روی آن صورت گرفته است. یک سیستم امنیتی و حفاظتی ویژه، قابلیت کنترل بهتر بر روی ویژگی Telemetry ویندوز ۱۰ و دریافت به‌روز رسانی‌ها و همچنین امکان استفاده از یک الگوریتم رمزگذاری جدید و تعریف شده توسط دولت چین، از ویژگی‌های دیگر این نسخه از ویندوز ۱۰ است. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که بنا به نیاز دولت چین، استفاده از سرویس‌هایی نظیر OneDrive در این نسخه ممکن نیست.

کمپانی لنوو قرار است اولین محصولات مبتنی بر این سیستم عامل را روانه بازار کند. الیته این محصولات قرار نیست در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد و محصولات دارای این سیستم عامل تنها در اختیار دولت‌ها و مقامات آن‌ها قرار می‌گیرد. مشارکت دولت چین و مایکروسافت برای طراحی این سیستم عامل، سبب می‌شود که این کمپانی بتواند بر روی یکی از بزرگترین بازارهای کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ در دنیا کنترل بیشتری داشته باشد. بخش اعظمی از کاربران در کشور چین در حال حاضر از نسخه‌های قدیمی و یا غیر اصلی از ویندوز استفاده می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج