جاباما
۵۳۸۶۴۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

امام جمعه موقت اهواز:

شورای نگهبان، با جدیت به اعتراضات رسیدگی کند

امام جمعه موقت اهواز گفت: انتخابات تمام شد، به کسانی که رای آوردند تبریک می‌گوییم و از شورای نگهبان نیز می‌خواهیم به اعتراضات مردم با جدیت رسیدگی کند.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت اهواز گفت: انتخابات تمام شد، به کسانی که رای آوردند تبریک می‌گوییم و از شورای نگهبان نیز می‌خواهیم به اعتراضات مردم با جدیت رسیدگی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در نماز جمعه امروز ( پنجم خردادماه) اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: روز جمعه روز برکات الهی و تقوامداری است.

وی افزود: پیامبر فرموده‌اند در این روز برترین توصیه به مردم تاکید به تقوای الهی و رعایت آن است؛ امروز آخرین جمعه ماه شعبان است، در روایت متعدد و معتبری در خصوص عظمت ماه شعبان بیان شده است.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: رمضان از افضل ترین ماه‌ها است، ساعت‌ها و دقایق آن بی‌نظیر هستند و ماهی است که به گفته پیامبر ماه میزبانی خداست. میزبان مهمان خود را در آغوش می‌گیرد و در را برای او باز می‌کند. پیامبر فرموده‌اند که خواب و نفس کشیدن شما در این ماه عبادت است و دعاهایتان در این ماه مستجاب می‌شوند. باید حواسمان را جمع کنیم و از برکات این ماه به‌خوبی استفاده کنیم.

حاجتی گفت: فرد زرنگ و زیرک کسی است که از نسیم‌های الهی که در مسیر زندگی می‌وزد، استفاده کند. مسجد ، نماز جمعه و ماه رمضان نسیم الهی هستند. همه ما می‌میریم و پس از مرگ تفاوتی با یکدیگر نداریم و درنهایت چیزی جز عمل صالح باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: اگر در مسیر پیامبر(ص) هستید و محکم ایستاده‌اید، اما به ظاهر منزوی هستید در حقیقت شما برنده‌اید. یکی از این نسیم‌های الهی انقلاب اسلامی است. هر کس خود را در مسیر انقلاب قرار دهد، برنده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافع حرم زنده‌اند، افزود: این افراد زرنگی کردند و از این نسیم الهی بهره‌مند شده‌اند؛ باید حواس خود را جمع کنیم و بیدار باشیم تا از این نسیم الهی بهره‌مند شویم.

حاجتی خاطرنشان کرد: شرایط منطقه بسیار حساس است. خداوند شما را در مسیر ظلم‌ستیزی قرار داده است و باید از این نسیم استفاده کنید. با تحلیل درست انتخاب کنید. انتخابات آمد و رفت؛ عده‌ای در خارج از مرزها شبانه‌روز تلاش می‌کردند و می‌گفتند خروجی انتخابات شکست نظام است. خطاب به شمایی که خارج از مرزها هستید و آرزو داشتید که روزی شما باشید اما نظام جمهوری اسلامی نباشد، می‌گویم حتما این آرزو را به گور خواهید برد.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام قوی است؛ البته فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی وجود داشت. انتخابات فراز و نشیب‌هایی داشت و برخی دوستان اعتراضاتی داشتند. ما از شورای نگهبان درخواست توجه جدی به این اعتراضات را داریم، اما خواهش می‌کنم که توجه کنید اوضاع و شرایط منطقه بسیار حساس است. تمام معادلات نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی روز به روز در حال قوی‌تر شدن است. آنچه پیش روی شماست، یک حقیقت غیرقابل انکار یعنی شکست دشمن و پیروزی شماست. اگر برخی خواب بازی با امنیت کشور و به خطر انداختن آن را می‌بینند مطمئن باشند که این خواب را به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: ما یک آقا، مولا و مقتدا داریم، یعنی امام خمینی(ره) که امام خامنه‌ای امروز جای او را گرفته است. امام خمینی(ره) فرموده‌اند که ملت عزیز ایران امیدوار باشید، ما سالیان دراز مبارزه در برابر ابرقدرت‌ها را در پیش داریم، آن‌ها برای شکست شما نقشه می‌کشند. ما تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم و تا او را سرجایش ننشانیم از پا نمی‌نشینیم. ما می‌جنگیم چون حق پیروز است و پیروز خواهیم شد.

حاجتی با اشاره به انتخاب ترامپ به‌عنوان رییس‌جمهور جدید آمریکا و اولین سفر خارجی او به عربستان گفت: خود این کشورها نیز اعلام کردند که ایران بسیار قوی است و قدرت او غیرقابل مهار شده است. در سفر اخیر ترامپ به عربستان حدود ۱۱۲ میلیارد دلار قرارداد فروش سلاح با عربستان امضا شد. امروز با اهداف پیچیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی برنامه‌ریزی‌هایی انجام می‌دهند و رییس‌جمهور آمریکا اعلام کرده است که هدف از این اتحاد، شکست ایران است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: منطقه ملتهب است اما ملت ما همواره تا رسیدن به پیروزی که امام خمینی (ره) به ما بشارت داده، به مسیر خود ادامه خواهند داد و همواره شعار "هیهات من الذله" را بر زبان خواهند راند.

وی در خصوص فناوری موشکی ایران، گفت: بحث فناوری موشکی را پیش کشیدند و خواستار جمع شدن آن شدند، اما حالا ما نه‌تنها شهرک‌های موشکی داریم بلکه سومین کارخانه موشک‌سازی ما نیز ساخته شده و اولین موشک بالستیک مدرن ما به نام "دزفول" به‌زودی رونمایی می‌شود و در صورت خطای دشمن می‌تواند قلب او را مورد هدف قرار دهد.

امام جمعه موقت اهواز افزود: سند ۲۰۳۰ یک لکه بسیار ننگ‌آور برای کسانی است که آن را امضا کردند که رهبری جلوی این سند را گرفت. انتخابات تمام شده است، اما ملت ایران محکم و پابرجا در صحنه حضور دارند. به کسانی که رای آوردند تبریک می‌گوییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا که شکست خوردین به فکر اعتراضات افتادین.فکر کردین مردم نمیفهمند که میخواهید آرا اصلاح طلبان را کمرنگ جلوه بدین.دست بردارید از این مردم فریبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج