۵۳۸۸۹۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ساخت ریبوت مجموعه Resident Evil تایید شد

پرفروش ترین مجموعه فیلم هایی که با اقتباس از یک بازی ویدیویی در تاریخ سینما ساخته شدند، با فیلم «رزیدنت ایول: آخرین بخش» به پایان نخواهند رسید.

بانی فیلم: پرفروش ترین مجموعه فیلم هایی که با اقتباس از یک بازی ویدیویی در تاریخ سینما ساخته شدند، با فیلم «رزیدنت ایول: آخرین بخش» به پایان نخواهند رسید.


ساخت ریبوت مجموعه Resident Evil تایید شد

به نقل از ورایتی، ظاهرا فرنچایز سینمایی «رزیدنت ایول» به پایان نرسیده است.

جزییات در مورد کارگردان، ستارگان و اینکه این ریبوت چطور در روایت این فرنچایز جا خواهد گرفت، مخفی نگه داشته شده اند. اما مارتین موسکوویتز، رییس هیات مدیره کمپانی کانستنتین فیلم، برای ورایتی در فستیوال فیلم کن تایید کرد که ریبوتی از این مجموعه فیلم ها توسط این کمپانی تهیه آلمانی در دست توسعه است که صاحب حقوق این فرنچایز است و تمام قسمت های آن را تولید کرده است.

این فرنچایز قرار بود با فیلم امسال «رزیدنت ایول: آخرین بخش» که توانست بعد از اکران شدن در ماه ژانویه ۳۱۲ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد به پایان برسد. این رقم شامل مبلغ قابل توجه ۱۶۰ میلیون دلار در چین می شد. سونی توانست با اکران کردن فیلم های «رزیدنت ایول: زندگی پس از مرگ» و «رزیدنت ایول: انقراض» در چین، موفقیت آن ها را تضمین کند.

این مجموعه که با اقتباس از ویدیو گیم محصول کمپانی کپ کام ساخته شده، در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی پل وس اندرسون و تهیه کنندگی اندرسون، جرمی بولت، برند آیشینگر و ساموئل هادیدا، مسیر ساخت یک فرنچایز شش فیلمی را آغاز کرد. فرنچایز سینمایی «رزیدنت ایول» توانسته تا امروز در سراسر جهان ۱٫۲ میلیارد دلار بفروشد و به این ترتیب تبدیل به موفق ترین فرنچایز سینمایی مستقل ژانر وحشت در اروپا و پرفروش ترین مجموعه فیلمی که با اقتباس از یک بازی ویدیویی ساخته شده بشود.

«رزیدنت ایول: آخرین بخش» هم دوباره به کارگردانی اندرسون و تهیه کنندگی بولت و هادیدا ساخته شد و رابرت کلویزر از کانستنتین و موسکوویتز تهیه کنندگان اجرایی آن بودند.

هر شش فیلم «رزیدنت ایول» که توسط کمپانی اسکرین جمز در ایالات متحده توزیع شدند، از میلا یووُیچ در نقش اصلی استفاده کردند. اندرسون مسئولیت نویسندگی فیلمنامه هر شش فیلم و تهیه کنندگی چهار فیلم را بر عهده داشته است. با این حال، حضور او در ریبوت این مجموعه در هاله ای از ابهام قرار دارد چون او در حال حاضر دارد آماده ساختن فیلم «شکارچی هیولا» می شود که باز هم با اقتباس از یک بازی ویدیویی دیگر محصول کمپانی ژاپنی کپ کام است. این فیلم قرار است اواخر ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ به بازار آورده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج