۵۳۸۹۸۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

شغل جدید برای «جرد لتو»

در مورد جرد لتو، این بازیگر برنده اسکار هر نظری داشته باشید، نمی‌توانید این حقیقت را انکار کنید که او در حوزه‌های کاری مختلف دارای استعداد فوق‌العاده‌ای است.

وب سایت دنیای تصویر آنلاین: در مورد جرد لتو، این بازیگر برنده اسکار هر نظری داشته باشید، نمی‌توانید این حقیقت را انکار کنید که او در حوزه‌های کاری مختلف دارای استعداد فوق‌العاده‌ای است. فیلم‌بین‌ها معمولا او را با فیلم‌هایش می‌شناسند. اما اهالی موسیقی هم می‌دانند که لتو یکی از ستون‌های موفقیت گروه راک« سی ثانیه تا مریخ» است. او هم‌چنین بنیانگذار یک رسانه اجتماعی به نام VyRT هم هست. شاید آگاهی از این مورد آخر باعث شود بقیه این مطلبی که دارید می‌خوانید، چندان شما را غافلگیر نکند.
شغل جدید برای «جرد لتو»

سایت ارائه دهنده خدمات سیال (استریم) فندور، جرد لتو را به عنوان مدیر خلاق شرکت انتخاب کرده است. این سایت در چند سال اخیر به پایگاه مورد علاقه فیلمبازهای حرفه‌ای تبدیل شده است. یکی از بخش‌های مورد توجه این سایت، نشریه دیجیتالی کی‌فریم دیلی است که توسط دیوید هادسن گردآوری می‌شود. این نشریه در قالب یک راهنمای جمع و جور، تمام اخبار مربوط به فیلم‌های خارجی و سینمای مستقل را پوشش می‌دهد.

فندور به دنبال این است که فعالیت خود را گسترش دهد و گروه بیش‌تری از طرفداران را جذب خود کند. فرصت خوبی در اختیار لتو قرار گرفته است تا بتواند مهارت‌های خود در حوزه دیجیتال را به رخ بکشد، او هم‌چنین می تواند VyRT را وارد مرزهای گسترده‌تری کند. از سوی دیگر، قرار گرفتن نام لتو در بین اعضای فاندر قطعا باعث افزایش توجهات نسبت به این سایت می‌شود. در مجموع، با یک معامله دو سر سود طرف هستیم.
خود لتو در این باره گفته‌است: «به عنوان یکی از عضوهای قدیمی سایت فندور، همیشه برای برنامه‌ریزی‌ها و پیشنهادهای خاص آنها احترام ویژه‌ای قائل بودم. نکته مهم در مورد فندور وجود یک عامل انسانی است. چرا که شرکت‌های دیگر معمولا خدمات خود را از طریق الگوریتم‌های مشخص و آماده ارائه می‌دهند. از آنجا که در شرکت خودم VyRT، در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و برنامه‌های مرتبط پنج سال فعالیت کرده‌ام، نسبت به این همکاری تازه خوش‌بین هستم و مطمئنم که می‌توانم چشم‌انداز تازه‌ای در اختیار این شرکت قرار بدهم.»
فضاهای اینترنتی که از خدمات سیال استفاده می‌کنند روزبه‌روز در حال افزایش هستند. به همین دلیل فضا بسیار رقابتی شده و شرکت‌ها سعی می‌کنند از هر نوع کمکی که به دست‌شان می‌رسد استفاده کنند. استخدام لتو هر قدر هم که عجیب، گیج‌کننده یا حتی احمقانه به نظر بیاید، ولی یک اقدام زیرکانه است که فندور را هم‌چنان در میدان بازی نگه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج