۵۳۸۹۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دلیل عجیب «راسل کرو» برای رد نقش ولوورین

احتمالا این قضیه سینمایی معروف را شنیده‌اید که دوگری اسکات ابتدا برای بازی در نقش ولورین برای مجموعه‌های «مردان ایکس» برایان سینگر انتخاب شده بود، اما به علت تداخل این پروژه با فیلم «ماموریت غیرممکن ۲ » ناچار به کناره‌گیری شد.

وب سایت دنیای تصویر آنلاین: احتمالا این قضیه سینمایی معروف را شنیده‌اید که دوگری اسکات ابتدا برای بازی در نقش ولورین برای مجموعه‌های «مردان ایکس» برایان سینگر انتخاب شده بود، اما به علت تداخل این پروژه با فیلم «ماموریت غیرممکن ۲ » ناچار به کناره‌گیری شد. هیو جکمن که آن زمان شهرت چندانی نداشت این نقش را بر عهده گرفت و برای ۱۷ سال به بازی در نقش این شخصیت ادامه داد. جکمن امسال با بازی در فیلم «لوگان»، به شکلی حماسی و زیبا به کار خود پایان داد.
دلیل عجیب «راسل کرو» برای رد نقش ولوورین

اما بد نیست بدانید که گزینه اصلی سینگر برای بازی دراین نقش، راسل کرو بود. در مصاحبه‌ای که به تازگی منتشر شده، کرو باخره لب به سخن گشود و از دلیل عجیبی پرده برداشت که باعث نادیده گرفتن این پروژه شده بود. حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید چه عاملی باعث شده ما نتوانیم راسل کرو را در قامت ولورین ببینیم.

آن طور که کرو می‌گوید، سینگر به تهیه کنندگان فشار زیادی می‌آورد که کرو را وارد پروژه کنند. اما کرو این درخواست را نپذیرفته است، چرا که به گفته خودش، علاقه نداشت به یک بازیگر کلیشه‌ای تبدیل شود.

کرو در ادامه می‌گوید: «اگر یادتان باشد، بر روی زره ماکسیموس (شخصیت فیلم گلادیاتور) یک گرگ قرار داشت، در ابتدای فیلم یک گرگ او را همراهی می‌کند، گرگی که آن زمان تصور می‌کردم در ادامه فیلم هم نقش پررنگ‌تری داشته باشد. به همین دلیل پروژه ولورین را رد کردم. چون نمی خواستم در دو فیلم بازی کنم که هردو ارتباطی با گرگ دارند. نمی‌خواستم مردم تصور کنند تنها درفیلم‌هایی بازی می‌کنم که به گرگ‌ها مربوط هستند.»

کرو دچار این سوءتفاهم بوده است که شخصیت ولورین با تاثیرپذیری از یک گرگ واقعی خلق شده است. درحالی که او در اصل یک ولورین یا راسوی بزرگ است. به نظر می‌رسد هیو جکمن هم درابتدا چنین تصوری داشته است. او به تازگی در یک کنفرانس خبری اعلام کرده است:

«قبل از فیلمبرداری مردان ایکس اصلا نمی‌دانستم موجودی به نام ولورین وجود دارد. سه هفته به تنهایی مشغول تمرین بودم و بعد فیلمبرداری شروع شد. کسی کاری به کارم نداشت. یادم هست که سینمایی در تورنتو در حال پخش یک مستند درباره گرگ‌ها بود. فکر می‌کردم بد نباشد این مستند را تماشا کنم.»

هنگام فیلمبرداری، زمانی که جکمن به تقلید حرکات گرگ‌ها می‌پردازد، سینگر جلوی او را می‌گیرد: «به من گفت: چقدر مسخره راه می‌روی! جریان چیست؟ گفتم: دارم مثل گرگ‌ها حرکت می‌کنم. او در جواب گفت: ولی تو که گرگ نیستی!»

جکمن اصلا نمی‌دانست حیوانی به نام ولورین وجود خارجی دارد! البته باید به او حق داد، چرا که در استرالیا هیچ ولورینی یافت نمی‌شود. ولی در مجموع کل این جریان بسیار بامزه است. مخصوصا با در نظر گرفتن این نکته که همین مساله ساده باعث شد کرو از این پروژه طولانی کناره‌گیری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج