۵۳۹۰۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ مسلط به کامسول، آنگوزمان و ام‌پی‌تی

از وقتی یادم میاد همیشه تو زندگی دنبال مدرک بودم. فرقی هم نمی‌کرد اون مدرک چی بود و به چه‌کاری می‌اومد. اگه میشد از دوستام و خانواده‌ام مدرک جمع می‌کردم و میذاشتم تو جیبم برای وقتی رییس‌ دولت شدم. اگر هم اونا تمیز کار می‌کردن و.....

سعیده حسنی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

از وقتی یادم میاد همیشه تو زندگی دنبال مدرک بودم. فرقی هم نمی‌کرد اون مدرک چی بود و به چه‌کاری می‌اومد. اگه میشد از دوستام و خانواده‌ام مدرک جمع می‌کردم و میذاشتم تو جیبم برای وقتی رییس‌ دولت شدم. اگر هم اونا تمیز کار می‌کردن و ردی از خودشون به‌جا نمیذاشتن میرفتم دنبال یه سری مدارک دیگه. این شد که از مدرک گل‌چینی و طراحی سیاه قلم تا مدرک پایپینگ تو کارنامه‌ام دارم. مثلا از جلوی یه آگهی کلاس عکاسی رد می‌شدم و یهو تو وجودم یه چیزی قل می‌زد و اون چیزی نبود جز استعداد کشف نشده من تو حوزه عکاسی و اگه کمبود امکانات و اون چهار درصد لعنتی که همه ثروت مملکت رو به تاراج بردن و چند میلیون ناقابل نذاشتن واسه یه جوون بااستعداد که بتونه بره دوربین بخره نبودن من الان تو بیوی اینستام میزدم فوتاگرفر.

خلاصه با همون فرمون اومدم جلو، لیسانس گرفتم، و در حالی که پنج سال داشتم به رشته‌ام فحش می‌دادم باز هم رفتم ارشد همون رشته تا خدای نکرده خانواده‌ام سرافکنده نشن جلوی درو همسایه! خانواده‌ البته همیشه از پذیرش این مساله سرباز زدن و گفتن انتخاب خودت بود و به ما ربطی نداره. متاسفانه هیچ‌کس مسئولیت کاراشو نمیپذیره تو این جامعه.

در نهایت من همین جوری تحت فشار تا اون‌جایی که تونستم سرمایه‌های مملکت رو هدر دادم، یعنی هزینه‌ای که برای تحصیل من شده بود رو اگه پای درخت میریختن الان چند تا آی‌اس‌آی داده بود ولی تنها کاربرد مدرک مهندسی شیمی‌ من اینه که هنگام صبحانه می‌دونم اگه چایی شیرینم رو هم‌بزنم زودتر شیرین میشه و اگه فوتش کنم سریع‌تر سرد میشه و اگه یه مقدار به خودم فشار بیارم پروفایل دما و غلظت شکر در لیوان رو هم محاسبه می‌کنم. حالا ما هی رزومه می‌نویسیم، هی تو سایت ایران‌تلنت میریم، میبینیم مملکت به تنها چیزی که احتیاج نداره مهندس شیمیه و اصلا میشه این رشته رو به کل حذف کرد و ما باز هم تو رزومه‌امون می‌نویسیم مسلط به کامسول، آنگوزمان، ام‌پی‌تی و گل‌چینی. من نمیدونم چرا مدرک کامسول دارم؟ امیدوارم اقلا مسئول مربوطه بدونه و ما کار پیدا کنیم. متاسفانه جامعه به‌شدت مدرک‌گرا شده، رکود هم که بیداد می‌کنه، کار هم که نیست، اَه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج