۵۳۹۰۷۷
۵۲۷۸
۵۲۷۸
پ

اسرار کره ی زمین؛

دقیقا چه تعداد حیوان روی زمین زندگی می کنند؟!

دانشمندان می گویتد ۸.۷ میلیون گونه بر روی زمین زندگی می کنند که ۱.۲ میلیون آنها گونه های حیوانی هستند. این مطالعه برآورد می کند که ۸۶ درصد از تمام گونه های زمین و ۹۱ درصد از تمام گونه های دریایی هنوز کشف نشده و یا توصیف نشده اند.

وبسایت تابناک با تو: در هر مکانی در اطراف خود، حیوانات، پرندگان و حتی حشرات را می بینیم و با وجود این که درباره ی تعداد انسان هایی که روی زمین زندگی می کنند آمار و ارقام نسبتا دقیقی داریم، اما واقعا نمی دانیم که چه تعداد حیوان روی زمین با ما زندگی می کنند.

متأسفانه این سؤال (چه تعداد حیوان روی زمین وجود دارد؟) تقریبا بی جواب است. دانشمندان فقط با استفاده از حدس و گمان و برآوردهای تقریبی به این سؤال پاسخ های خطاپذیری داده اند.

دقیقا چه تعداد حیوان روی زمین زندگی می کنند؟!

تعداد حیوانات روی زمین چقدر است؟

در ابتدا باید تعداد حیوانات خانگی را که با انسانها و در خانه های آن ها زندگی می کنند بشماریم. این شمارش آسان است. البته باید حساب حیواناتی مثل موش ها و پرندگان و سایر موجودات را هم داشته باشیم که در طول روز نمی توانیم به راحتی آن ها را ببینیم.

دقیقا چه تعداد حیوان روی زمین زندگی می کنند؟!

ماهی ها و دسته هایی از حشرات را هم که در کلونی ها و به صورت دسته جمعی زندگی می کنند را نباید فراموش کرد. در این آمارگیری باید حساب حیواناتی را هم داشته باشیم که قادر به تعقیب کردن آنها نیستیم. حیوانات بسیار کوچک هم به دلیل کوچکی بیش از اندازه ممکن است از دایره ی اعداد و ارقام ما خارج شوند. برخی از آنها هم در مکان های صعب العبور زندگی می کنند. همین ها باعث شده تا دانشمندان برای ارائه توضیحات درباره تعداد حیوانات و جانداران روی زمین به بیان درصدهای تقریبی روی بیاورند.

دقیقا چه تعداد حیوان روی زمین زندگی می کنند؟!

دانشمندان می گویتد ۸.۷ میلیون گونه بر روی زمین زندگی می کنند که ۱.۲ میلیون آنها گونه های حیوانی هستند.

این مطالعه برآورد می کند که ۸۶ درصد از تمام گونه های زمین و ۹۱ درصد از تمام گونه های دریایی هنوز کشف نشده و یا توصیف نشده اند.

در حال حاضر دانشمندان بر این باورند که بیش از هفت میلیارد انسان در جهان زندگی می کنند و این عدد شگفت انگیز است. بیش از ۱۸ میلیارد مرغ و جوجه بر روی کره ی زمین وجود دارد و تعداد انسان ها از تعداد گاوها با ۱.۴ میلیارد و گوسفندان ۱.۱ میلیارد رأس بیشتر است.

دقیقا چه تعداد حیوان روی زمین زندگی می کنند؟!

این عددها را در کنار تعداد حشرات قرار دهیم. دانشمندان برآورد می کنند که ۱۰۰۰۰ تریلیون مورچه روی زمین وجود دارد. و تعداد حشرات به ۱۰ کونیتیلیون (یعنی ۱۰ میلیارد میلیارد) می رسد. دانشمندان با کنار هم گذاشتن این آمار و ارقام می گویند تعداد نسبی حیوانات اعم از حشرات و پرندگان به طور کلی بیش از ۲۰ کونیتیلیون (۲۰ میلیارد میلیارد) است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج