۵۳۹۱۷۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

طنز؛ عملیات روشنفکری بدون هزینه (روش شهلا)

در ادامه روش‌هایی که آموزش دادیم تا شما به‌راحتی روشنفکر بشوید، امروز بهترین، ساده‌ترین، سریع‌ترین و چرب‌وچیلی‌ترین روش روشنفکری و هنرمندی را آن هم بدون درد و خون‌ریزی و هزینه به شما یاد می‌دهیم.

پوريا عالمي در روزنامه شرق نوشت:
در ادامه روش‌هایی که آموزش دادیم تا شما به‌راحتی روشنفکر بشوید، امروز بهترین، ساده‌ترین، سریع‌ترین و چرب‌وچیلی‌ترین روش روشنفکری و هنرمندی را آن هم بدون درد و خون‌ریزی و هزینه به شما یاد می‌دهیم.
روش شهلا: در این روش شما اول از همه نیاز به لباس کتان دارید. لباس کتان شما نباید یقه داشته باشد، اما یقه‌اش هم نباید بسته باشد. چطوری؟ این‌طوری که لباس بدون‌یقه شما باید یقه‌اش هم گرد باشد، هم هفت و لاش باز باشد. منتها دقت کنید که حتما یقه دکمه نداشته باشد و جای دکمه نه کتان سفید باشد و مثل بند کفش یقه شما را کج‌کج و یک حال غریب ضربدری‌طوری بسته باشد. در مرحله بعد باید دقت کنید که لباس شما خیلی‌خیلی گشاد باشد و تا زانوی شما بیاید. بعد دور دستتان هرچی هست؛ از پارچه و زنجیر و دستبند و مفتول و سیم خاردار ببندید. در این روش روشنفکری شلوار مهم نیست چون زیر پیراهن (کاور) شما قرار دارد.
کفش‌ها هم حتما باید کهنه و خاکی باشد، اما ظاهر شما چی؟ شما حتما باید ژولی‌پولی‌آسی‌پاسی‌دراکوتاتابه‌تا را در نظر بیاورید و از او الهام بگیرید تا حتما ظاهرتان ژولیده شود. شما با این ظاهر، هم روشنفکر محسوب می‌شوید، هم طنزپرداز، هم شاعر، هم فیلم‌ساز، هم نویسنده، هم نقاش، هم مجری و هم هرچی دیگر. از الان به‌بعد شما باید منتظر بنشینید که بودجه را اعلام کنند تا دست به خلق آثار عمیقتان بزنید. حسن این روش این است که از گزند روزگار در امانید و هیچ‌‌وقت کارتان حذفی نمی‌شود هرچند ممکن است دیگران بپرسند مگر شما چی‌کار کردید که بخواهید حذف هم بشوید؟ در نهایت راه خود را به تلویزیون باز می‌کنید و از آنجا برای ادامه تحصیل یا حضور فرهنگی در بلاد کفر اپلای می‌کنید و مدتی از نظرها دور می‌شوید.

حرف درشت: شاید بپرسید نمونه کار چی باید داشته باشید؟شما یک دوبیتی با ساده‌ترین وزن هجایی موجود در بازار کار می‌کنید، منتها در بیت دوم حتما یک اسم طولانی را در نظر می‌گیرید و نصفش را می‌گذارید آخر مصرع اول و باقیش را می‌‌برید توی مصرع دوم و می‌گویید چون فلانی دراز بود نصفش نشد آنجا جا. با همین مصرع شما قلب‌ها را شکار می‌کنید و خنده‌ها از خلق می‌گیرید و بودجه‌ها و دوربین‌ها و انتشارات دولتی با تیراژ زیاد به سراغ شما می‌آیند و همه اینها دست به دست هم می‌دهند، شما اپلای کنید و عالمی بای‌بای... عالمی بای‌بای کنان، کیفتان را کنید و به نیش دیگران بخندید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج