۵۳۹۲۷۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروانی: مسئولیت شکست با من است

سرمربی تیم جوانان ایران گفت : مسئولیت شکست مقابل پرتغال و حذف از مسابقات با من است چرا که به عنوان کادرفنی باید بهتر عمل می‌کردیم

ایسنا: امیر حسین پیروانی پس از دیدار تیم جوانان ایران مقابل پرتغال در جام جهانی عنوان کرد: به تیم پرتغال بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در هر سه مسابقه بازیکنان پرتلاش ظاهر شدند. ما یک تیم کم تجربه یا بهتر بگویم بی تجربه برای جام جهانی بودیم. قطعا از حضور در این مسابقات درس‌های زیادی گرفتیم. طبیعی است که خیلی ناراحتم ولی واقعیت این است که پرتغال فوتبال بهتری از ما ارائه کرد. سابقه این تیم هم این را نشان می‌دهد. ما در بخش دفاعی بسیار خوب و کم اشتباه در این بازی ظاهر شدیم. تیمی که می‌خواهد در جام جهانی به میدان برود باید اردوی طولانی مدت را سپری کند. من قبل از آغاز تورنمنت این موضوع را بیان کردم.

وی درباره بحث ویدیوچک و تغییر نظر داور گفت: در بحث ویدیو چک فیفا تصمیم گیرنده است و نظر فیفا بوده که ویدیوچک انجام شود. امروز ویدیوچک به ضرر تیم ما بود ممکن است فردا به نفع ما باشد. این احتمال هست که از جذابیت بازی کم شود.

سرمربی تیم جوانان درباره اشتباهات فردی دروازه بان های این تیم در مسابقات اظهار کرد:فوتبال برای جوانان است و باید اشتباه باشد.باید آزمون و خطا باشد تا در نهایت باتجربه شوند. اشتباه جزیی از فوتبال هست. مسئولیت این شکست با تفکرات کادر فنی است و باید بیشتر و بهتر کار کنیم. فراموش نکنیم در جام جهانی هستیم و تیم ها با بهترین کیفیت در مسابقات حضور پیدا می کنند. از مردم ایران عذرخواهی می کنم. ما همه تلاشمان را کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم. شاید خوب بودن بچه ها سطح توقع همه را بالا برد. این تلخ ترین لحظه زندگی من است. هر چند این فوتبال است و باید آن را بپذیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیدحاجی زاده

      فدای سرتون

    • بهروزاحمدی realmadrid

      مربی بزرگسالان کیروش مربی باکلاس جهانی

      مربی جوانان پیروانی باسابقه کمک مربی تیم گهردرود!!!!!

      این یعنی فاجعه
      تاسف واسه فدراسیون!!!

    • بدون نام

      همه چیز دال بر بی تجربگی و بازی تصادفی و یک بازی بدون مربی در ساعت کلاس ورزش. مدرسه بود.و استعدادهایی که بودند و نیامدند و استعدادهایی که هستند و به فنا میروند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج