۵۳۹۳۸۰
۱ نظر
۵۰۲۴
۱ نظر
۵۰۲۴
پ

آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک

هميشه سبك چيدمان اتاق‌خواب برايم اهميت زيادي داشته و انتخاب و تصمیم‌گیری سخت بود. تلفيق چوب، چرم و رنگ‌های گرم كاملا مطابق باسلیقه‌ام بود و مرا راضي می‌کرد. نظم و سادگي اين نوع چيدمان به همراه هارموني بين آثار كلاسيك برايم بسيار جذاب بود.

مجله منزل - حدیث حقیقت: هميشه سبك چيدمان اتاق‌خواب برايم اهميت زيادي داشته و انتخاب و تصمیم‌گیری سخت بود. براي تغيير دكوراسيون اتاق‌خواب تقريبا تمام پاساژها و مغازه‌ها را ديده بودم و سرویس‌های خواب را در اتاقم می‌چیدم و تجسم می‌کردم. ازآنجایی‌که هميشه به سبك كلاسيك درزمینه هاي مختلف علاقه داشتم، متوجه شدم اين سبك، سبك مناسبي نيز براي چيدمان اتاق‌خواب است. تلفيق چوب، چرم و رنگ‌های گرم كاملا مطابق باسلیقه‌ام بود و مرا راضي می‌کرد. نظم و سادگي اين نوع چيدمان به همراه هارموني بين آثار كلاسيك برايم بسيار جذاب بود.
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک
سرويس خواب

خواب راحت و به‌اندازه، لازمه سلامتي هر فردي و براي سيستم ايمني بدن بسیار پراهمیت است. انتخاب تخت خواب مناسب و راحت در اين مورد نقش بسيار مهمي دارد، پس در انتخاب آن بايد دقت بسياري داشت و از آن غافل نشد. تخت خواب چوبي منبت‌کاری شده با پوشش چرم و يا پارچه مخمل براي كساني كه طرفدار سبك كلاسيك هستند، انتخاب بسيار هوشمندانه‌ای است. ميز توالت و كمدهاي كنار تخت نيز بايد كاملا با تخت خواب هماهنگ باشند تا زيبايي اتاق چشمگيرتر شود.
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک
  • حدود قیمت: 1,500,000 تا 10,000,000 تومان
  • حدود قیمت روتختی و کاور: 200,000 تا 600,000 تومان
تشک و کالای خواب

علاوه بر تخت خواب راحت و مناسب، تشك راحت و استاندارد هم از موارد مهم و لازم براي اتاق‌خواب است. ارتفاع، نوع پارچه، مواد داخل تشك، استحكام و مقاومت از نشانه‌های مرغوبيت يك تشك هستند. هم‌چنین بررسي تاثير آن بر سلامت جسماني از نكات مهم در انتخاب تشك به‌حساب می‌آید. روتختي و كاور تخت از مواردي هستند كه در زيبايي اتاق‌خواب نقش بسزايي دارند. براي يك اتاق‌خواب كلاسيك در انتخاب رنگ و پارچه دقت بسياري داشته باشید.
  • حدود قیمت تشك: ۲۰۰,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
فرش

وجود فرش در هر فضايي آن را گرم‌تر و آرام‌تر می‌کند. حال كه صحبت از اتاق‌خوابی گرم و آرامش‌بخش است، باید بدانیم که قرار دادن يك فرش زيبا و مناسب با سبك كلاسيك اتاق‌خواب، آن را جذاب‌تر و زيباتر خواهد كرد. پس فرشي انتخاب كنيد كه با رنگ، بافت و سبك وسايل هماهنگي داشته باشد. هم چنين بنا بر سليقه خود می‌توانید فرش‌های كوچك و يا بزرگ را براي قرار دادن در اتاق انتخاب كنيد. فرش‌های مناسب برای این سبک از دکوراسیون معمولا طرح و نقش‌های فشرده و الهام گرفته از طبیعت دارند.
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک
  • حدود قیمت فرش و گلیم: 5,000,000 تا 50,000,000 تومان
پرده

پرده يكي از عناصر مهم در خانه است و تاثير بسيار زيادي بر روي سبك چيدمان و زيبايي آن دارد. پرده اتاق‌خواب هم از اين قاعده پيروي می‌کند؛ بنابراين در انتخاب پرده يك اتاق‌خواب كلاسيك بسيار ريزبينانه عمل كنيد تا فضاي اتاق در كنار ساير وسايل به فضايي كلاسيك و شيك تبديل شود. پرده‌ها با سبک کلاسیک پرنقش‌ونگارند و با والان های خاص خود معنا پیدا می‌کنند. چوب‌پرده و یراق‌آلات مورداستفاده در این نوع پرده‌ها نیز بهتر است تابع این نقش و نگارها باشند. پارچه‌های مخمل و ساتن براق می‌توانند گزینه‌های خوبی برای این سبک دکوراسیون به‌حساب آیند.
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک
  • حدود قیمت پرده متری: 32,000 تا 136,000 تومان
روشنايي

بی‌شک نوردهي و روشنايي يكي از عناصر مهم در هر فضايي اعم از داخلي و خارجي به‌حساب می‌آید. روشنايي مناسب در اتاق‌خواب تاثير زيادي بر روي خواب راحت و آرام دارد. ممكن است بخواهيد روشنايي اتاق كم باشد و يا اتاق نوراني را دوست داشته باشيد. اين نكته را نيز در نظر بگيريد كه امکان دارد اتاق‌خواب علاوه بر فضايي براي استراحت، براي كارهاي ديگري نيز قابل‌استفاده باشد، پس در انتخاب روشنايي اين نوع اتاق نيز دقت كافي داشته باشيد. چراغ‌ها، دیوارکوب‌ها و انواع دیگر وسایل روشنایی در سبک کلاسیک معمولا به رنگ طلایی و نقره‌ای هستند و اجزا و بدنه آنها باظرافت و دقت خاصی تزئین شده است. این چراغ‌ها به‌صورت جفت استفاده‌شده و در چیدمان اتاق به شکل قرینه قابل‌مشاهده هستند.
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک
  • حدود قیمت لوستر: 300,000 تا 20,000,000 تومان
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک

وسايل دکوری

وجود وسايل دكوري در هر فضايي در خانه به آن انرژي و زيبايي افزوده و چيدمان آن را تكميل می‌کنند، پس نبايد از آنها حتي در اتاق‌خواب نيز غافل شد. دكوراتيوهايي هماهنگ با سبك كلاسيك اتاق‌خواب تاثير زيادي بر زيباتر شدن آن خواهند داشت. شما می‌توانید بنا بر سليقه خود از انواع كوچك و يا بزرگ براي چيدمان اتاق‌خواب استفاده كنيد. وسایل دکوری کلاسیک اصولاً از جنس چینی، نقره و شیشه هستند و در آنها طرح‌هایی از نقوش موجود در طبیعت به چشم می‌خورد که مانند وسایل روشنایی به‌صورت جفت و قرینه استفاده می شوند.
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک
  • حدود قیمت وسايل دکوری: 90,000 تا 1,000,000 تومان
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک
برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:
آرامش خواب در اتاق‌ خوابی به سبک کلاسیک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      وای چقدر فرش گرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج