۵۳۹۵۵۴
۲۱ نظر
۵۰۱۴
۲۱ نظر
۵۰۱۴
پ

با گوشی ایرانی «آریا» آشنا شوید

شرکت جی‌ال‌ایکس (GLX) پیش‌فروش محصول جدیدی به اسم "آریا” را آغاز کرده و قرار است از تیرماه در اختیار مشتریان قرار بگیرد. از این تلفن‌همراه هوشمند به عنوان رقیب پرچم‌داران اپل و سامسونگ یاد شده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: شرکت جی‌ال‌ایکس (GLX) پیش‌فروش محصول جدیدی به اسم "آریا" را آغاز کرده و قرار است از تیرماه در اختیار مشتریان قرار بگیرد. از این تلفن‌همراه هوشمند به عنوان رقیب پرچم‌داران اپل و سامسونگ یاد شده است.
با گوشی ایرانی «آریا» آشنا شوید

حمید سعیدی، مدیرعامل شرکت ایرانی جی‌ال‌ایکس در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: نام آخرین محصول تولیدی کمپانی ما که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد، «آریا» است که کاملاً مطابق با استانداردهای روز دنیا و رقابت‌پذیر با آخرین نمونه‌های پرفروش دنیا نظیر سامسونگ، اپل و هواوی است.
با گوشی ایرانی «آریا» آشنا شوید

این تلفن همراه هوشمند ۲ سیم کارت بوده و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. آریا به یک پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای و سیستم عامل اندروید نسخه ۷ مجهز شده است. این گوشی یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شبکه ۴ G. پشتیبانی می‌کند. در اطلاعات مندرج در سایت، کیفیت دوربین سخت‌افزاری این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و نرم‌افزاری آن، ۲۱ مگاپیکسل ذکر شده است.

وی درباره نوع تولید این دستگاه در خط تولید کمپانی جی‌ال‌ایکس نیز گفت: خط تولید ما در حال حاضر مسئولیت تأمین ۴۰ درصد از تجهیزات این گوشی را به‌عهده دارد و ۶۰ درصد باقی‌مانده وارداتی است؛ به‌عنوان مثال ال‌سی‌دی این گوشی از شارپ ژاپن، دوربینش از سونی و باتری آن از کمپانی چینی تأمین می‌شود.
با گوشی ایرانی «آریا» آشنا شوید

سعیدی هم‌چنین اضافه کرد: تصمیم داریم تا پایان سال، خط تولید ال‌سی‌دی و باتری را نیز به داخل کارخانه بیاوریم.

سعیدی خاطرنشان کرد: هدف ما این هست فروش را تن‌ها به‌شیوه اینترنتی و از طریق سایت خودمان داشته باشیم تا هزینه آن در بازار بالا نرود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد محمودی

      سلام کاش قیمت گوشی رو هم میگفتید

    • بدون نام

      من يك گوشي GLX بصورت اينترنتي از خود شركت خريداري كردم در عرض سه ماه سه باتري عوض كردم با واحد گارانتي تماس گرفتم. گفتند پست بكن تا بيايد. هزينه پست دادم به اهواز ارسال كردم بعد از سه ماه همان گوشي پيچيده در روزنامه برايم فرستادند. باز خراب بود . روشن هم نمي شد. بيرون انداختمش . نخريد . ايهالناس نخريد

    • بدون نام

      این همونه که راحت تو جیب جا میشه !

    • بدون نام

      یه نفر شعر میگفته و یه شاعر واقعی هم اونجا بوده و میفهمه که طرف اشعار شعرای دیگر را سرهم کرده و به اسم خودش میگه ! اون شاعر واقعی به اون یارو میگه شعر تو مثل کاروان شتری است که اگر افسارشان باز شود هرکدام سمت یک کاروان می رود = گوشی GLX

    • محمد

      رقیب سامسونگ رو خوب اومدی

    • بدون نام

      این در واقع مونتاژ گوشی است نه تولید : ال‌سی‌دی این گوشی از شارپ ژاپن، دوربینش از سونی و باتری آن از کمپانی چینی تأمین می‌شود ( تازه این بعنوان مثال بود ) حتمآ فقط قاب پلاستیکی بدنه و جعبه ی بسته بندی را خودشان در ایران تولید می کنند !

    • Tourist

      ال سی دی ژاپن دوربین سونی باتری چینی گوشی ایرانی اریا مگه داریم؟

    • م ث

      عزیزان دقت داشته باشید که همه کارخانه های جهان همین کار را می کنند یک قطه از جایی و قطعه دگر از جای دگر
      اصلا تولید 100درصد ریز محصولات هم محاله هم مقرون به صرفه نیست و هم بازده را پایین میاورد البته حرف من هیچ ربطی به خوبی یا بدی این گوشی ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله اپل و سامسونگ هم خودشان معمولا قطعه سازی نمی کنند اما یک فرق اساسی وجود داره آنها خودشان معماری و طراحی گوشی را انجام می دهند زیرساخت های پژوهشی بسیار قوی دارند اما ما فقط یک گوشی برند درجه ۳ چینی را در ایران مونتاژ می کنیم پس تفاوت از زمین تا آسمان است.

    • آرش

      باز هم یه گوشی بی‌کیفیت دیگه من یه گوشی ازشون خریدم به مرور زمان بعضی جاهای صفحه دچار رنگ پریدگی شد مموری هم نمی‌خوند اگر میخواهید با گوشی‌های خارجی رقابت کنید باید کیفیت و امکانات رو ببرید بالا و و قیمت پایین باشه کره و ژاپن و چین با موبایل دنیا رو تسخیر کردن ولی اینا تو کشور خودشون طرفدار ندارن کارخانه سامسونگ اندازه درآمد یک سال نفت ایران درآمد کسب میکنه ولی ما اگه نفت نداشته باشیم چهارتا محصول صنعتی نداریم که بخواهیم صادرات کنیم و درآمدزایی کنیم

    • بدون نام

      رقیب گوشی سامسونگ که نمیشه غیرممکنه و خنده داره این حرف ولی اگه بتونن روش سرمایه بزارن و از طرف دولت حمایت بشه شاید ده پونزده سال دیگه این کمپانی بتونه گوشی های خوبو وارد بازار کنه وگرنه که ما میدونیم کالای ایرانی یعنی اشغال بدرد نخور پس حالا حالا مونده که شما جنس خوب وارد بازار کنید و ماهم مشتری محصولات شما باشیم

    • بدون نام

      حتما مثل خودروهای داخلیه

    • بدون نام

      پس شما فقط قا بش را تولید کردید

    • بدون نام

      آیا امنیت اطلاعاتی استفاده کنندگان از این گوشی ساخت داخل تضمین می شه؟

      پاسخ ها

      • عرفان

        مگه خارجی هاش تضمین شدهاس؟؟؟

    • هادی

      یعنی یک گوشی درجه سه چینی میشه رقیب سامسونگ و اپل،چرا شر و ور میگین!!!!!!!!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      زرررررشک

    • حسین

      به امید روزی که شعار های مسولین به واقعیت تبدیل شود

    • ادینه

      همه از یه جایی شروع کردند...ما میخواهیم پس میتوانیم..میتوانیم روی پای خودمان بایستیم.تولید کنیم نه فقط مصرف کننده باشیم..باید تلاش کرد .....یا علی

    • مهران

      کجای این گوشی 18ماه گارانتی داره همش لاف ودروغ ما که ندیدیم

    • محمدهادی

      صفحۀ شما را دیدم و نتوانستم مشکلم را با شما درمیان نگذارم.
      در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه سال جاری یک دستگاه گوشی آریا جی ال ایکس از نمایندگی آن در شیراز به مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان خریداری نمودم که متأسفانه خراب بود و کار نکرد و نمایندگی، آن را به کارخانه مرجوع نمود تا مثلاً تعویض شود! و گفت دیگر کاری نمیتوان کرد و باید منتظر پاسخ کارخانه باشیم!؟
      پیگیری‌های خودم و تماس با کارخانه و ایمیل و کامنت و... هم نتیجه ای در بر نداشته و فقط می فرمایند با شما تماس می گیریم ولی باز این خودم هستم که باید تماس بگیرم...
      بگذریم...... کمی درد دل کردم که بدانید در خصوص حمایت از کالای ایرانی، اکنون حتی نمی توانم پاسخگوی اطرافیانی باشم که به آنها سفارش می کردم ولی موافق نظرم نبودند!!
      کاش لااقل پول را پس می دادند و تمام می شد و اینقدر من را روی زمین نمی کشیدند... من که پیش خرید نکرده بودم ، بلکه نقدی و با قیمت بالا خریدم... در حالی که گوشی چینی با همین کیفیت زیر یک میلیون قیمت داشت.
      ببخشید مزاحم شدم. امیدوارم ترتیب اثری بدهند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج