۵۳۹۶۸۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سردار غیب‌ پرور: سپاه، خار چشم اسرائیل است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه خار چشم اسراييل است و آنان كه به سپاه حمله مي كنند آيا به عواقبش نيز انديشيده اند؟

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه خار چشم اسراييل است و آنان كه به سپاه حمله مي كنند آيا به عواقبش نيز انديشيده اند؟

سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم توديع و معارفه مسئول بنياد تعاون بسيج با اشاره به انتخابات اخير گفت: انتخابات رخدادي است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزي.

وي افزود: هركسي كه پاي صندوق رأي آمده و به نامزد مورد نظر خود رأي داده است يقيناً ابتدا رأي تمام افراد به نظام جمهوري اسلامي بوده است.

غيب پرور با اشاره به دستگيري تعدادي از سلطنت طلبان، منافقين و گروه هاي معاند در ايام انتخابات تصريح كرد: هم مشاركت مردم يك پيروزي بود و هم امنيت فوق العاده اين انتخابات در يك كشور ۸۰ ميليوني يك پيروزي ارزشمند بود.

وي همگرايي و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهاي انتخابات دانست و اظهار كرد: اتفاقات بدي نيز در اين ايام رخ داد تا جايي كه حتي برخي به سپاه كه مظهر اقتدار ملي است تاخت و تاز كردند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امور بسيج، سپاه را آيينه اقتدار كشور و انقلاب خوانده و تاكيد كرد: سپاه خار چشم اسراييل است و آنان كه به سپاه حمله مي كنند آيا به عواقبش نيز انديشيده اند؟

وي در بخش ديگري از سخنان خويش پيرامون فعاليت هاي سازمان بسيج گفت: بايد برنامه هاي بسيج در بطن جامعه و اثر بخش باشد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر پرهيز از شتابزدگي در برنامه ها تصريح كرد: خدمات اجتماعي، محور اصلي فعاليت هاي بسيج است و بسيجيان بايد در متن جامعه باشند نه در حاشيه.

وي ادامه داد: بايد چهره بسيج، چهره اي خدمتگزار در منظر افكار عمومي باشد بنابراین تا مي توانيم بخش هاي خدماتي بسيج را تقويت داده و افزايش خواهيم داد.

غيب پرور در پايان، بسيج را مظهر اسلاميت نظام دانسته و با اشاره به نقش آفريني بنياد تعاون بسيج گفت: بنياد تعاون از مجموعه هاي مهم و موثر اين نهاد مردمي بوده كه بايد مجموعه‌ای خدمت رسان و انقلابي باشد.

در این جلسه سردار تقي زاده با حكم رييس سازمان بسيج مستضعفین به عنوان مسئول بنياد تعاون بسيج معرفي شد و از تلاش هاي سردار نوشادي كه به عنوان معاون هماهنگ كننده بسيج منصوب شده است به پاس مسئوليت ۵ساله اش در بنياد تعاون تقدير شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود... امام خمینی رحمت الله...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج