۵۳۹۷۳۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تصاویر اولیه از گوشی الجی V۳۰

پس از عرضه وی ۱۰ در سال ۲۰۱۵ و وی ۲۰ در سال ۲۰۱۶، انتظار می‌رود که ال جی گوشی وی ۳۰ (LG V۳۰) را تا اواخر امسال وارد بازار کند. با اینکه وی ۱۰ و وی ۲۰ دارای صفحه نمایش اضافه کوچکی در بالای صفحه اصلی بودند، اما این احتمال وجود دارد که وی ۳۰ با طراحی متفاوتی وارد بازار شود.

وب سایت دیجی رو - وحید علیپور: پس از عرضه وی ۱۰ در سال ۲۰۱۵ و وی ۲۰ در سال ۲۰۱۶، انتظار می‌رود که ال جی گوشی وی ۳۰ (LG V۳۰) را تا اواخر امسال وارد بازار کند. با اینکه وی ۱۰ و وی ۲۰ دارای صفحه نمایش اضافه کوچکی در بالای صفحه اصلی بودند، اما این احتمال وجود دارد که وی ۳۰ با طراحی متفاوتی وارد بازار شود.
تصاویر اولیه از گوشی الجی V30

با توجه به عکسهایی که از نمونه‌های اولیه وی ۳۰ منتشر شده، به نظر می‌رسد که ال جی تصمیم گرفته تا این گوشی را با طراحی جدید و به عنوان یک گوشی کشویی وارد بازار کند، به این ترتیب که یک صفحه نمایش کوچکتر در زیر صفحه اصلی قرار گرفته واطلاعات اضافی و اپلیکیشن‌هایی که به آنها نیاز دارید را نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش بزرگ تجربه کاربری بسیار کاربردی‌تری را نسبت به وی ۱۰ و وی ۲۰ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این صفحه نمایش دوم می‌تواند به عنوان صفحه کلید عمل کرده و فضای بزرگتری را در صفحه نمایش اصلی به کاربران ارائه کند.

این تصاویر توسط ایوان بلس (Evan Blass @evleaks) که یکی از معتبر ترین افراد در زمینه درز اطلاعات به رسانه‌ها است منتشر شده. البته او توضیح داده که این تصاویر طراحی نهایی ال جی وی ۳۰ نیستند و این احتمال وجود دارد که گوشی جدید ال جی دارای طراحی کاملا متفاوتی باشد.

تصاویر اولیه از گوشی الجی V30

همچنین تصاویر دیگری منتشر شده که سایر کاربردهای صفحه نمایش دوم را نمایش می‌دهد. در صورتی که این تصاویر واقعی باشند، باید منتظر دستگاهی مشابه با سری گوشی‌های محبوب ال جی شکلات باشیم. این سری از گوشی‌های کشویی ال جی حدودا ۱۰ سال پیش وارد بازار شدند و محبوبیت زیادی کسب کردند.
تصاویر اولیه از گوشی الجی V30

پیش از این گزارش شده بود که ال جی وی ۳۰ احتمالا در ماه سپتامبر (یک سال پس از ارائه وی ۲۰) معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی از هدست واقعیت مجازی گوگل دی دریم (Daydream) پشتیبانی کرده و اولین پرچمدار ال جی خواهد بود که دارای صفحه نمایش OLED است. (شاید هم دو صفحه نمایش OLED!)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج