۵۳۹۹۵۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نسل جدید خودروی بسترن B۵۰ در راه ایران

چندی پیش یکی از شرکتهای خودروسازی از دو سدان فاو بسترن B۳۰ و B۵۰ رونمایی نمود. مدل B۵۰، سدان کامپکتی از شرکت فاو بسترن چینی است و از چند سال قبل تا کنون در کشورمان ساخته و ارائه می‌شود.

وب سایت کلیک: چندی پیش یکی از شرکتهای خودروسازی از دو سدان فاو بسترن B۳۰ و B۵۰ رونمایی نمود. مدل B۵۰، سدان کامپکتی از شرکت فاو بسترن چینی است و از چند سال قبل تا کنون در کشورمان ساخته و ارائه می‌شود.
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران

نسل جدید بسترن B۵۰ در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی در دو نسخه‌ی BASE و RS در بازارهای چین عرضه عرضه می‌شود. نسل جدید بسترن B۵۰ پیشرفت چشمگیری از لحاظ جذابیت ظاهری و جوان‌پسندی نسبت به نسل قبلی خود داشته است. این پیشرفت به حدی بوده که شاید بتوان این خودرو را زیباترین سدان چینی مونتاژ شده در بازار امروز ایران به حساب آورد.
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران
در قسمت جلوی این خودرو، کاپوتی شیاردار و عضلانی همراه با یک جلو پنجره نسبتا بزرگ، برآمده روبه ‌جلو و با سه نوار افقی کرومی قرار دارد که در وسط آن آرم این شرکت نصب شده است. در دو سمت این جلو پنجره، جفت چراغ‌هایی شکیل و زیبا جای گرفته‌اند که فرم آن‌ها تا حدودی به چراغ‌های جلوی خودرویی مانند فورد تاروس شبیه است.
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران

در نیمرخ B۵۰ خطوط برجسته‌ای را در گلگیرهای عقب و جلوی آن شاهد هستیم که همراه با فرورفتگی پایین درب‌ها، نمایی پویا و دینامیک را به این قسمت بخشیده است. عقب این خودرو کاملا مدرن طراحی شده و فرم چراغ‌ها و قالب سپر عقب با رقبای مدرن غربی و شرقی آن قابل مقایسه است. پسوند RS برای نسخه‌ی اسپرت نسل جدید B۵۰ به کار می‌رود؛ نسخه‌ی اسپرت تفاوت ظاهری اندکی با نسخه‌ی پایه B۵۰ داشته و صرفا مواردی مانند نشان RS در گوشه پایین جلو پنجره، نوار قرمز رنگ در بالای آرم بسترن، نصب باله‌ای بزرگ بر روی درب صندوق عقب و نیز رینگ‌ها و اگزوزهای اسپرتی، آن را از نسخه پایه آن تمایز می‌کند.
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران

بسترن B۵۰ با دو پیشرانه متفاوت در بازار چین عرضه می‌شود، پیشرانه‌ی اول نسخه‌ی ۴ سیلندر با حجم ۱٫۶ لیتری است که از توانی معادل ۱۰۹ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۵۵ نیوتن متر بهره می‌برد و پیشرانه دوم، نسخه‌ی ۱٫۴ لیتری توربو بنزینی است که احتمالا در نمونه‌های مونتاژ شده در ایران نیز بکار برده شود؛ پیشرانه فوق با همکاری بین شرکت‌های فاو و فولکس‌واگن توسعه یافته و دارای توان خروجی ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر است. نیروی حاصل از این دو پیشرانه توسط گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک (DCT) ساخت آیسین ژاپن به چرخ‌های جلوی خودرو انتقال می‌یابد.
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران

اتاق بسترن B۵۰، دارای طرحی ساده و شیکی است. صندلی‌های زیبای آن دارای روکش چرمی بوده و در میانه داشبورد نیز یک صفحه نمایش کوچک لمسی وجود دارد. تفاوت‌های داخل کابین RS با نسخه معمولی B۵۰ به مواردی از جمله وجود آرم RS در قسمت پایین فرمان، دوخت قرمز رنگ صندلی‌ها و… محدود می‌شود.
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر است با ۴۶۹۵، ۱۷۹۵ و ۱۴۶۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز معادل ۲۷۲۵ میلی‌متر می‌باشد. قیمت نسل جدید فاو بسترن B۵۰ در بازار چین از ۸۱,۸۰۰ یوآن (حدودا معادل ۱۱,۹۰۰ دلار) شروع شده و به حداکثر قیمت ۱۱۷,۸۰۰ یوآن (حدودا معادل ۱۷,۱۵۰ دلار) ختم می‌شود. شرکت بهمن موتور هنوز جزئیاتی را در مورد امکانات رفاهی و قیمت این خودرو اعلام نکرده است.
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران
نسل جدید خودروی بسترن B50 در راه ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج