۵۴۰۱۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ایجاد یک گالری ملی در کاخ موزه سعدآباد

معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی در راستای ایجاد فضای ویژه برای صنایع دستی ایرانی با پیگیری‌های مستمر موفق به اختصاص فضایی مناسب و آماده سازی شده برای راه اندازی گالری ملی صنایع دستی در کاخ موزه سعداباد شد.

خبرگزاری تسنیم: علی حاجی شیزری - مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی در این باره اظهار داشت: این فضا به متراژ ۱۴۰ متر مربع در طبقه همکف، جنب رستوران جدید کاخ موزه سعدآباد در نظر گرفته شده است که در طبقه زیرین آن نیزدو اتاق با فضای ۴۰ متر مربع وجود دارد که قابلیت استفاده در حوزه صنایع دستی را دارد.

وی افزود: فضای مذکور در روز ۳ خرداد ماه با حضور نماینده‌ای از معاونت میراث فرهنگی، معاونت توسعه منابع انسانی، مدیریت مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد و معاونت صنایع دستی صورتجلسه و در اختیار این معاونت قرار داده شد.

شیزری ادامه داد: این مکان هم اکنون در حال آماده سازی برای کاربری مورد نظر است و در آینده نزدیک برای نمایش و عرضه صنایع دستی اصیل ایران به صورتی کاملاً تخصصی با حضور مسئولین ذیربط به عنوان گالری ملی صنایع دستی افتتاح خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: مقرر است در این گالری صنایع دستی ایرانی از تمامی استان‌های کشور در فضایی ویژه به نمایش عموم گذاشته شود، البته در ابتدا نمایشگاهی از حصیرهای استانهای جنوبی کشور که در طرح پیوند شرکت داشتند در این گالری به نمایش گذاشته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج