۵۴۰۲۰۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ راه‌های رسیدن به تولید برق!

ضای باز این چند هفته اخیر زوایای پنهان بسیاری را از وضع مدیریت کشور روشن کرد! نه، اشتباه نکنید! نمی‌خواهم از این بگویم که به گفته مدیران ارشد و باسابقه، وضع کشور افتضاح است و دولت و شهرداری و میرسلیم و همه در دوران مدیریت خود....

سوشیانس شجاعی‌فرد در روزنامه شهروند نوشت:

ضای باز این چند هفته اخیر زوایای پنهان بسیاری را از وضع مدیریت کشور روشن کرد! نه، اشتباه نکنید! نمی‌خواهم از این بگویم که به گفته مدیران ارشد و باسابقه، وضع کشور افتضاح است و دولت و شهرداری و میرسلیم و همه در دوران مدیریت خود گند زده‌اند! نمی‌خواهم بگویم که تازه فهمیدیم کی کارخانه و زمین و ملک برده و خورده! نه! یعنی می‌خواهیم بگوییم، ولی گفتند نگویید! بلکه می‌خواهم آن ماجرای تولید برق از زباله‌رو برایتان بشکافم! شما آن روز خندیدید و جوک ساختید! ولی اگر مثل بنده به فکر مملکت بودید، به این فکر می‌کردید که ما هم می‌توانیم مثل ژاپنی‌ها بگردیم ببینیم ازچه چیزهای دیگری می‌شود برق تولید کرد که آنقدر نگران آب پشت سد نباشیم!

مثلا شما تصور بفرمایید از وعده ٥ میلیون شغل و ٢٥٠ هزار تومن یارانه و رفع همه تحریم‌ها و حتی ازسوال‌های میرسلیم می‌توانستیم برق تولید کنیم، آن‌وقت می‌شد به راحتی شیرهای نفت را ببندیم و به جای نفت، برق صادر کنیم! دیگر نه نگران عربستان بودیم! نه صبح به صبح وست تگزاس اینترمدیت رو چک می‌کردیم! هیچ بشری هم وعده آوردن سیم برق بر سر سفره نمی‌داد!

یا اگر ما می‌توانستیم به جای واردات دستگاه‌های تولید برق از زباله، دستگاه تولید برق ازفحش وارد می‌کردیم و توسط برنامه‌نویسان کشورمان فحش‌های اصیل فارسی را جایگزین فحش‌های سوسولی کشور مبدأ می‌کردیم، می‌توانستیم در صنعت برق خودکفا بشویم و با پول صادرات برق جریمه‌های فیفا و کنفدراسیون را هم بدهیم! شما تصور بکنید اگر می‌شد نوع کوچک و خودرویی این دستگاه را می‌ساختیم، دیگر نیازی به باتری خودرو نبود! ما که از صبح تا شب پشت فرمان داریم به همدیگر فحش می‌دهیم! به ترافیک فحش می‌دهیم، به اخبار رادیو فحش می‌دهیم! به جناب سروان... انتقاد می‌کنیم! خب دیگر ماشین، باتری می‌خواست چیکار! هرموقع نیاز به برق بود، یک فحش به فحش می‌کردیم و ماشین روشن می‌شد! اگر هم نشد به یکی می‌گوییم ماشین را هول بدهد، می‌زدیم دنده دو! کلاچ را می‌گرفتیم و یه فحش کشدار می‌دادیم، ماشین روشن می‌شد!

حتی به نظر من توی هر اداره، به جای صندلی انتظار، باید بیست تا دوچرخه درجا بگذارند! یک دینام هم به آن وصل شود و با یک سیم وصل شود به اداره برق! هر ارباب رجوعی که می‌آید، بفرستندش روی این دوچرخه‌ها! بگویند پارو بزن! ویراستار عزیز! پا نه! پارو! کارمند اداره خودش می‌داند پاروزدن یعنی چه! با این وضع کارکردن و پاروزدن کارمندان در ادارات و معطلی ارباب رجوع، ما می‌توانیم کلی برق تولید کنیم! گذشته از این‌ها شما هم حتما درتلگرام و لابه‌لای فیلم‌های... آموزشی زیادی که می‌بینید، نظرات آن دانشمند محترمه را هم درباره اشعه ساطع‌شده ازموی خانوم‌ها دیده‌اید و شنیده‌اید! البته ما که در مملکت شُل حجاب نداریم و این هزاران کارمند و ون گشت ارشاد فقط در راستای ایجاد شغل طبق برنامه پنج‌ساله است!

یک کلام هم برای مخالفان دولت بگویم شاد شوند! اگر واقعا وعده‌های آقای روحانی درباره رفع تحریم‌ها درست بود و الان ما می‌توانستیم دستگاه تولید برق از بغض مردم یا دستگاه تولید برق از شر و ور را وارد کنیم، الان این‌قدر از برنامه ماه عسل یا تزهای پزشکی امیر تتلو ناراحت نمی‌شدیم! ولی عجالتا همان دستگاه تبدیل فحش به برق را بسازید! دراین مملکت بیشتر به کار می‌آید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان صادقی

      به جناب سروان...انتقاد کنیم
      رو دوچرخه پارو بزن
      فیلم های...آموزشی
      اشعه موی خانم ها(این یکی واقعا خودش طنزه،خانمه چی فکر کرد که این و گفت؟! کوتاه هم نمی اوند،می گفت علم این و ثابت کرده!!!!اینا ملت و چی فرض کردن ؟!)
      اللهم اشف کل مریض واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج