۵۴۰۳۳۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رندرهایی از گلکسی C۱۰ منتشر شد

تاکنون شایعات و تصاویری مختلفی از گوشی گلکسی C۱۰ سامسونگ منتشر شده است؛ اما به تازگی رندرهایی جدیدی از یک ویدیوی ۳۶۰ درجه از این دستگاه به بیرون درز کرده که تمامی ویژگی‌های طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

وب سایت تکرا - امید اصغرزاده: تاکنون شایعات و تصاویری مختلفی از گوشی گلکسی C۱۰ سامسونگ منتشر شده است؛ اما به تازگی رندرهایی جدیدی از یک ویدیوی ۳۶۰ درجه از این دستگاه به بیرون درز کرده که تمامی ویژگی‌های طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. آخرین شایعات حاکی از آن است که گلکسی C۱۰ سامسونگ اولین گوشی هوشمند این کمپانی است که با دوربین دوگانه راه اندازی خواهد شد.
رندرهایی از گلکسی C10 منتشر شد

شاید این موضوع به واقعیت تبدیل شود؛ چرا که پیش از این نیز سامسونگ گلکسی C۹، اولین گوشی سامسونگ با حافظه رم ۶ گیگابایتی بود و شاید اولین ها، بازهم در این سری از گوشی‌های سامسونگ اتفاق بیفتد!

رندرهایی از گلکسی C10 منتشر شد

چیزی که در این رندرها در وهله اول جلب توجه می‌کند، دوربین دوگانه عمودی گلکسی سی ۱۰ به همراه فلش LED دوگانه ایست که در سمت راست دوربین اصلی و در پنل پشتی آن جای گرفته است. درست در زیر این دوربین دوگانه، برند سامسونگ حک شده و جالب است که خطوط آنتن همان طرحی را دارد که در گلکسی سی ۹ پرو دیده شد.

در بالای پنل جلویی یک دوربین سلفی جای گرفته و در پایین آن، یک دکمه فیزیکال هوم که سنسور اثر انگشت را نیز در خود دارد، دیده می‌شود. دو دکمه در سمت چپ و یک دکمه در سمت راست قرار گرفته که انتظار می‌رود به ترتیب کلیدهای حجم صدا، دکمه پاور و دکمه اختصاصی برای هوش مصنوعی بیکسبی باشد.

رندرهایی از گلکسی C10 منتشر شد

گلکسی C۱۰ سامسونگ دارای یک پورت شارژ یو اس بی نوع C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. انتظار می‌رود که این دستگاه در یک بدنه فلزی با کیفیت ساخت عالی عرض اندام کند.

به اعتقاد فاش کننده این رندرها، گلکسی سی ۱۰ سامسونگ با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و در اندازه های ۷.۶۸ در ۷۴.۸ در ۱۵۲.۵ میلی‌متر خودنمایی خواهد کرد. این دستگاه مسلما جانشینی برای گلکسی سی ۹ پرو بوده و به همین دلیل از طراحی مشابهی با آن برخوردار است.

رندرهایی از گلکسی C10 منتشر شد

از مشخصات گلکسی سی ۱۰ اطلاعات چندانی در دسترس نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که این اسمارت فون از پردازنده جدید اسنپدراگون ۶۶۰ قدرت بگیرد. شایعات از وجود نسخه بزرگتری از این مدل نیز حکایت می‌کنند، دستگاهی که به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی سی ۱۰ پلاس نامیده خواهد شد.
رندرهایی از گلکسی C10 منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج