جاباما
۵۴۰۴۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ZenBook Pro جدید ایسوس، سبک و قدرتمند

در طول کنفرانس ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۷ این شرکت از مدل جدید و حرفه‌ای لپ‌تاپ‌های خود به اسم ZenBook Pro UX۵۵۰ رونمایی کرد. این کامپیوتر یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر ۴K دارد. این صفحه نمایش حتی فرمان‌های لمسی را هم قبول می‌کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: بیش از دو سال از معرفی اولین مدل لپ‌تاپ ZenBook Pro از سوی ایسوس می‌گذرد و ساعتی پیش در کنفرانس این شرکت در تایوان، ایسوس از مدل جدید ZenBook Pro رونمایی کرد.
ZenBook Pro جدید ایسوس، سبک و قدرتمند
در طول کنفرانس ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۷ این شرکت از مدل جدید و حرفه‌ای لپ‌تاپ‌های خود به اسم ZenBook Pro UX550 رونمایی کرد. این کامپیوتر یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر ۴K دارد. این صفحه نمایش حتی فرمان‌های لمسی را هم قبول می‌کند.

لپ‌تاپ ZenBook Pro UX550 با پردازنده‌های سری جدید اینتل یعنی کیبی لیک عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ هم‌چنین یک کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti را در خودش جای داده است که ۴ گیگابایت حافظه دارد.
ZenBook Pro جدید ایسوس، سبک و قدرتمند

با توجه به ضخامت ۱۸٫۹ میلی‌متری و وزن ۱٫۸ کیلوگرمی این لپ‌تاپ، به جرات می‌توانیم بگوییم که ایسوس یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا را که چنین سخت‌افزاری دارد، ساخته است. لپ‌تاپ‌های دیگری مثل Dell Inspiron ۱۵ ۷۰۰۰ یا لپ‌تاپ Acer Nitro ۵ که سخت‌افزاری یکسان دارند، تازه آن هم بدون صفحه‌ی نمایش ۴K، نزدیک به ۳ کیلوگرم وزن و ضخامتی ۲۵ میلی‌متری دارند.

این لپ‌تاپ جدید ایسوس یکی از پورت‌های USB-A قدیمی را با یک پورت USB-C جایگزین کرده است و هم‌چنین یک HDMI با اندازه‌ی کامل دارد. پشتیبانی کامل از Thunderbolt ۳ هم به پورت‌های USB-C اضافه شده است؛ طوری که این لپ‌تاپ می‌تواند با استفاده از پهنای باندی ۴۰ گیگابیتی، همزمان دو خروجی تصویر ۴K داشته باشد.
ZenBook Pro جدید ایسوس، سبک و قدرتمند

ایسوس می‌گوید که UX۵۵۰ می‌تواند با باتری جدیدی که دارد، ۱۲ تا ۱۴ ساعت دوام بیاورد که نزدیک به دو برابر از مدل قبلی بیشتر است. سیستم شارژ سریع این لپ‌تاپ هم‌چنین می‌تواند باتری را در ۴۹ دقیقه از صفر تا ۶۰ درصد پر کند.

سیستم صوتی ZenBook Pro UX۵۵۰ را هارمن کاردن ساخته است که از چهار اسپیکر استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ هم‌چنین برای خنک نگه داشتن پردازنده‌ی اصلی و پردازنده‌ی گرافیکی، از یک سیستم خنک کننده با دو فن استفاده می‌کند. در گوشه‌ی بالای کیبورد هم یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد.
ZenBook Pro جدید ایسوس، سبک و قدرتمند

این لپ‌تاپ از تیر وارد بازار می‌شود. قیمت پایه‌ی ZenBook Pro UX۵۵۰ از ۱۳۰۰ دلار شروع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج